|

شیائومی

برخی از مشخصات شیائومی میکس فولد 2 فاش شد؛ حتا بهتر از انتظارها

Xiaomi Mix Fold 2 to have Premium Flexible 2k internal screen and 120 Hz refresh rate, says tipster

یکی از معروف ترین و مورد اعتماد ترین افشاگران دنیای گوشی های هوشمند اخیرا اطلاعات دسته اولی را در رابطه با شیائومی میکس فولد2 منتشر کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته غول فناوری چینی، شیائومی با عرضه ی میکس فولد وارد عرصه گوشی های هوشمند تاشو شد و مدت هاست که ما در انتظار رونمایی نسل جدید این گوشی هوشمند می باشیم، هرچند که تا به این لحظه متاسفانه شیائومی هیچ گونه اطلاعاتی را به صورت رسمی در رابطه با پرچمدار تاشو خود منتشر نکرده است.

با همه ی این اوصاف به گزارش Gizmochina اخیرا افشاگر معروف و محبوب اطلاعات جالب توجهی را در رابطه با برخی از مشخصات اصلی شیائومی میکس فولد 2 منتشر کرده است. به گفته ی این افشاگر صفحه نمایش داخلی میکس فولد 2 یک پنل LTPO انعطاف پذیر با 2K خواهد بود، ظاهرا شیائومی تصمیم ندارد تا تغییری را در رابطه با طراحی صفحه نمایش نسل جدید صورت دهد هرچند که نسل گذشته نیز از طراحی لوکس و زیبایی برخوردار بود.

این افشاگر همچنین فاش می کند که میکس فولد 2 بر خلاف مدل قبلی که نمایشگر آن به 60 هرتز محدود شده بود، ممکن است با دو صفحه نمایش داخلی و خارجی با فرکانس 120 هرتزی عرضه شود. علاوه بر این، صفحه نمایش خارجی از یک طرف کمی خمیده است و به نظر می رسد که نسبتاً نازک و سبک خواهد بود.

XiaomiMixFold2

البته باید این نکته را خاطر نشان کنیم که در اطلاعات فاش شده توسط این افشاگر هیچگونه اشاره ی خاصی به میکس فولد 2 نشده است اما توضیحات و ویژگی های عنوان شده مستقیما به این گوشی هوشمند اشاره می کنند.

با توجه به گزارش های گذشته ما می دانیم که شیائومی میکس فولد 2 از پردازنده ی هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم عامل اندورید 12 بهره خواهد برد، همچنین به احتمال بسیار زیاد ظرفیت باتری این گوشی هوشمند معادل 5020 میلی آمپر ساعت می باشد که از شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می نماید.

جدای از این ها، انتظار می رود که این گوشی هوشمند با دوربین های سه گانه بر روی پنل پشتی عرضه شود. تنظیمات دوربین میکس فولد 2 احتمالا شامل سه لنز 108 مگاپیکسلی واید، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تبه فوتو خواهد بود، در حالی که در جلو، ممکن است دارای یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی باشد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی