|

اپل

تصاویر لو رفته از سری آیفون 14 طراحی کپسولی دوربین سلفی را به وضوح نشان می دهند!

iPhone 14 series display panel images reveal pill-and-hole design

تصاویر منتشر شده توسط یک افشاگر طراحی صفحه نمایش اعضای سری 14 آیفون را به نمایش می گذارد ظاهرا پانچ کپسولی برای دوربین سلفی حقیقت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید بی صبرانه در انتظار رونمایی اپل از سری جدیدی آیفون های خود هستیم، با توجه به روال نسبتا ثابت اپل انتظار می رود که سری آیفون 14 در ماه سپتامبر رونمایی گردد به همین ترتیب هرچه بیشتر به زمان تخمینی رونمایی نزدیک تر می شویم، اخبار و افشاگری های مرتبط با این گوشی هوشمند بیشتر به گوش می رسند.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از یک افشاگر در Weibo منتشر کرده است تصاویر لو رفته منتسب به پنل جلویی سری آیفون 14 طراحی آن را نشان می دهد. همانطور که در تصویر فاش شده مشاهده می شود، خط تولید آیفون 14 شامل چهار مدل مانند آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس است. این تصویر نشان می دهد که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دارای بریدگی پانچ کپسولی برای سنسورهای شناسایی چهره و دوربین جلو خواهند بود. گفته می شود که این دو دستگاه دارای نمایشگر های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی OLED می باشند.

آیفون 14

و اما دو عضو دیگر یعنی آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای بریدگی ناچ هستند که ظاهری شبیه به سری آیفون 13 دارد، و این دو مدل نیز دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.7 اینچی OLED می باشند.

به علاوه این افشاگر ادعا می کند که مدل های آینده آیفون 14 پرو، همانطور که قبلا توسط منابع دیگر گزارش شده بود، حاشیه های نازک تری خواهند داشت. از طرف دیگر گزارش های اخیر حاکی از آنند که سری آیفون 14 از یک دوربین سلفی ارتقا یافته با پشتیبانی از فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.9 برخوردار خواهد بود. همچنین اخیرا شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه دوربین اصلی آیفون 14 یک سنسور 48 مگاپیکسلی می باشد.

آیفون 14

یکی دیگر از اخباری که این روزها مدام به گوش می رسد این  است که ظاهرا اپل تصمیم دارد تا آیفون 14 و آیفون 14 مکس را به همراه تراشه بیونیک A15 و نسخه های پرو را با تراشه جدید بیونیک A16 به بازار عرضه کند اما هر چهار مدل دارای 6 گیگابایت رم خواهند بود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.پ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها