|

هواوی

هواوی میت ایکس اس 2 معرفی شد؛ پرچمداری جدید در میان گوشی های هوشمند تاشو

Huawei Mate Xs 2 with Snapdragon 888 4G, outward folding OLED display launched

2 سال پس از عرضه میت ایکس اس، بالاخره هواوی جانشین این گوشی هوشمند را معرفی کرد تا در میان سازندگانِ به نام گوشی های هوشمند تاشو باقی بماند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو سال پس از عرضه میت ایکس اس، بالاخره هواوی جانشین این گوشی هوشمند را معرفی کرد تا همچنان در میان سازندگانِ به نام گوشی های هوشمند تاشو باقی بماند. در ادامه نگاهی می اندازیم به طراحی و سخت افزار هوامی میت ایکس اس 2، جدید ترین گوشی هوشمند تاشو این شرکت.

طراحی و صفحه نمایش

از نظر طراحی این گوشی هوشمند مشابه با نسل قبلی خود است و دارای طراحی تاشو به سمت بیرون می باشد. بدنه ی این گوشی هوشمند از مواد درجه یک مانند آلیاژ آلومینیوم، پشم شیشه ی بسیار سبک و فولاد فوق العاده سبک و بسیار قوی ساخته شده است که همه ی این موارد منجر به وزن نسبتا سبک 255 گرمی این گوشی هوشمند شده اند. به علاوه جالب است بدانید که برای پنل پشتی نیز هواوی از مواد میکروفیبر استفاده کرده است.

هواوی میت ایکس اس 2 معرفی شد؛ پرچمداری جدید در میان گوشی های هوشمند تاشو

انذازه ی صفحه نمایش این دستگاه در حالت تاشو 6.5 اینچ است که به هنگام باز شدن به 7.8 اینچ تبدیل می شود. صفحه نمایش پرچمدار تاشوی هواوی یک پنل OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز می باشد، به علاوه این پنل قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ است و طیف گسترده رنگ P3 را پوشش می دهد.

سخت افزار، نرم افزار و باتری

در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند دارای یک تراشه اسنپدراگون 888 4G با پردازنده گرافیکی Adreno 660 می باشد. از لحاظ پیکر بندی حافظه نیز این دستگاه 8 گیگابایت رم را با دو گزینه ی 256 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. البته این دستگاه می تواند با کارت حافظه نانو هوآوی حافظه خود را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.

از حیث نرم افزار نیر هواوی میت ایکس اس 2 با سیستم عامل HarmonyOS2 به صورت پیشرفت عرضه می شود، همچنین دارای یک موتور UI تطبیقی با چیدمان و بهینه سازی خودآموز است و 300 برنامه برتر AppGallery رسما برای صفحه نمایش بزرگ میت ایکس اس 2 تطبیق داده شده است.

هواوی میت ایکس اس 2 معرفی شد؛ پرچمداری جدید در میان گوشی های هوشمند تاشو

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری نسبتا بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی تامین می کند البته می دانید که هواوی یک نسخه ی ویژه از این گوشی هوشمند را نیز با نام Collector ارائه کرده است که هم از باتری بزرگ تر 4880 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و هم از رم 12 گیگابایتی؛ در هر حال هر دو این مدل ها از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کنند که به گفته ی خود شرکت سازنده می تواند باتری را تنها در 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ نماید. برای کنترل حرارتی نیز، این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع گرافن استفاده کرده است.

یک ویژگی جذاب دیگر در رابطه با این گوشی هوشمند پشتیبانی آن از قلم هواوی M-Pen 2s Stylus می باشد دارای حس فشار بالا در سطح 4096 و باتری 82 میلی‌آمپر ساعتی است که قادر به نوشتن مداوم به مدت 10 ساعت است و زمان آماده به کار 40 روز را ارائه می‌دهد. برای اتصال به دستگاه نیز از بلوتوث 5 استفاده می کند.

هواوی میت ایکس اس 2 معرفی شد؛ پرچمداری جدید در میان گوشی های هوشمند تاشو

دوربین

پرچمدار تاشوی هواوی بر روی پنل پشتی خود دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.8، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگ F/2.2 برای دوربین فوق عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای دوربین تله فوتو تشکیل شده است.

بر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است.

هواوی میت ایکس اس 2 معرفی شد؛ پرچمداری جدید در میان گوشی های هوشمند تاشو

قیمت

هواوی میت ایکس اس 2 در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش با قیمت پایه 1512 دلار برای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. قلم این گوشی هوشمند نیز چیزی حدود 90 دلار قیمت دارد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها