|

اپل

مشخصات آیفون 14 مکس فاش شد؛ 6 گیگابایت رم و نمایشگر 90 هرتزی

Apple iPhone 14 Max: Specifications surface for $899 smartphone with a 90 Hz OLED display and 6 GB of RAM

در حالی که روز به روز اطلاعات بیشتری در خصوص پرچمداران اپل شنیده می شود، یک افشاگر برخی از اصلی ترین ویژگی های آیفون 14 مکس را فاش کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که در انتظار رونمایی نسل جدید آیفون های اپل هستیم، همان طور که می دانید نسل جدید یعنی سری آیفون 14 در حالی که عضو کوچک خود یعنی مینی را از دست داده است به همراه یک عضو دیگر به نام آیفون 14 مکس عرضه خواهد شد.

در حالی که روز به روز اطلاعات و اخبار بیشتری در خصوص پرچمداران اپل شنیده می شود به تازگی افشاگری به نام Shadow_Leak برخی از اصلی ترین مشخصات عضو جدید این خانواده یعنی 14 مکس را فاش کرده است. به نقل از notebokkcheck این افشاگر ادعا کرده است که جایگزین آیفون 13 مینی، آیفون 14 مکس به تراشه ی A15 بیونیک اپل مجهز خواهد شد که 6 گیگابایت رم را به همراه دو گزینه 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که در سری 13 آیفون تنها نسخه های پرو 6 گیگابایت رم برخوردار بودند و دیگر نسخه ها ظرفیت 4 گیگابایتی را برای رم ارائه می دادند.

اپل آیفون 14

علاوه بر این ها به گفته ی این افشاگر آیفون 14 مکس به دوربین های پشتی دو گانه 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد اما متاسفانه اطلاعاتی را در رابطه با تنظیمات دوربین سلفی این گوشی هوشمند منتشر نمی کند. و اما در کمال تعجب این افشاگر ادعا می کند که آیفون 14 مکس دارای پنل صفحه نمایش OLED به انداره 6.68 اینچ و با وضوح 2778x1284 پیکسل می باشد که از نرخ تازه سازی 90 هرتز برخوردار خواهد بود.

اپل آیفون 14

علاوه بر این این افشاگر معتقد است که عضو جدید خانواده ی آیفون حدود 899 دلار امریکا قیمت گذاری خواهد شد البته برای نسخه ی 128 گیگابایتی.

بی صبرانه در انتظاررونمایی اپل از سری جدید آیفون های خود هستیم که طبق گزارش های منتشر شده احتمالا در پاییز پیش رو و به همراه اپل واچ سری 8 به بازار خواهند آمد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها