|

بنتلی

بنتلی بنتیگا معرفی شد؛ یک غول واقعی با طراحی منحصر به فرد

New Bentley Bentayga EWB replaces Mulsanne as flagship

بنتیگا احتمالا نقطه ی اوج و قدرت بنتلی از زمان عرضه تا به کنون بوده است اما حالا خودوری جدید حتا از نسل قبلی هم لوکس تر و جذاب تر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بنتیگا احتمالا نقطه ی اوج و قدرت بنتلی از زمان عرضه تا به کنون بوده است اما حالا خودوری جدید حتا از نسل قبلی هم لوکس تر و جذاب تر شده است. نسل جدید بنتیگا حدودا 180 میلی متر کشیده تر شده است و این کشیدگی را به فضای داخل کابین و برای راحتی سرنشینان تبدیل کرده است. بنتیگا EWB با طول کلی 5322 میلی متر در سطح یک لیموزین ظاهر می شود و دارای پیشرفته ترین صندلی های نصب شده روی یک خودرو میباشد.

در حال حاضر به گزارش AutoCar این خودرو فقط با پیشرانه ی V8 بنزینی توئین توربو با مجموعه ای از تغییرات جذاب که حسابی شما را شیفته خواهند کرد به فروش می رسد. یکی از این تغییرات جذاب این است که صندلی عقب می تواند در حالت Relax تا 40 درجه خم شود و برای شما موقعیتی مانند یک صندلی فرست کلاس در هواپیما را ایجاد می کند، از طرف دیگر با فعال کردن حالت Business صندلی را به حالت عمودی بر می گرداند تا بتوانید به راحتی به کارهای خود مشغول شوید.

bentley-bentayga EWB

ویژگی جذاب و منحصر به فرد دیگر این خودرو این است که دارای سیستم کنترل آب و هوا با تکنولوژی بسیار بالا می باشد که می تواند به طور خودکار تنظیمات را براساس دمای بدنی سرنشینان و سطح رطوبت به راحتی تنظیم نماید. علاوه بر این این فشار دمایی در سراسر صندلی برای ایجاد وضعیتی مناسب و خودکار تجزیه و تحلیل می شود.

بنتیگا EWB علی رغم فضای جاداری که دارد هیچ گزینه ای برای هفت سرنشین را ارائه نمی دهد اما در عوض خریداران سه گزینه ی، چیدمان لوکس مخصوص دو سرنشین در پشت، چیدمان یک تکهِ سه سرنشین در پشت و چیدمان 4+1 را که یک صندلی جمع شو بین دو صندلی اصلی عقب قرار گرفته است را در اختیار دارند.

بنتیگا EWD همچنین درای طراحی جلو پنجره متفاوت با نسل قبلی و رینگ های آلیاژی 22 اینچی منحصر به فرد با روکش صیقلی و طراحی 10 پره نیز می باشد.

قلب تپنده ی این خودرو یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 با 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور می باشد که در عرض 4.6 ثانیه می تواند به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودروی اعجوبه نیز 290 کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است.

متاسفانه در رابطه با قیمت گذاری و زمان دقیق تحویل این خودرو هنوز شرکت سازنده اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما به نظر می رسد که در سه ماهه چهارم سال جاری تحویل دهی خودرو به مشتریان در بازار های خاص آغاز خواهد شد.

تصاویر  Bentley Bentayga EWB :

bentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWB

bentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWB

bentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWBbentley-bentayga EWB

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها