|

سامسونگ

ظرفیت باتری دو گوشی هوشمند تاشوی پرچمدار سامسونگ فاش شد، کمی تا امید کننده

این روز ها اخبار و افشاگری های مرتبط با پرچمداران آینده تاشو سامسونگ مدام ادامه دارند و حالا نیز ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- طی چند هفته ی اخیر مدام اخبار و اطلاعات مربوط به دو گوشی هوشمند تاشو و البته پرچمدار سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است و تا کنون ما توانسته ایم به برخی از مشخصات و ویژگی های اصلی این دو گوشی هوشمند یعنی سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 و گلکسی Z فولد 4 پی ببریم، اما افاش اطلاعات همچنان ادامه دارد.

به نقل از Androidauthority ظاهرا به نظر می رسد که در کمال ناباوری سامسونگ قصد ندارد تا سرعت شارژ پچرمداران آینده ی خود را افزایش دهد و طبق اطلاعات منتشر شده توسط فهرست پایگاه داده های 3C به نظر می رسد که گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4 هر دو دارای شارژ 25 واتی خواهند بود. برای کسانی که نمی دانند باید یادآور شویم که گلکسی Z فولد 3 نیز سال گذشته با هیمن سرعت شارژ عرضه شد اما احتمالا آنچه کاربران سامسونگ را بیشتر شوکه می کند عدم ارتقا سرعت شارژ باتری آن هم در حالتی است که گوشی هوشمند مذکور از قیمت بالایی برخوردار است.

سامسونگ و گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار

اگر استراتژی قیمت گذاری فعلی سامسونگ بدون تغییر باقی بماند، گلکسی فولد 4 می تواند بسیار گرانتر از پرچمدار فعلی گلکسی اس 22 اولترا باشد. گلکسی Z فولد 3 سال گذشته با قیمت 1799 دلار عرضه شد که در مقابل اس 21 اولترا با قیمت 1199 دلار گران به نظر یم رسد، به این ترتیب انتظار می رود که همچنان شاهد تفاوت قیمت مشابه بین دو پرچمدار سامسونگ طی سال جاری باشیم؛ بنابراین حذف گزینه شارژ 45 واتی برای نسل آینده ی Z فولد ممکن است برای غول فناوری کره ای تبعات ناخوشایندی داشته باشد.اما باید دید که آیا واقعا سامسونگ این کار را خواهد کرد؟!

به نظر شما کاربران شایانیوز آیا استراتژی سامسونگ جواب خواهد داد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها