|

اپل

آیفون های اپل و باگ هایی که انتظارش را نخواهید داشت!

Apple iPhones with eSIM face bug that deactivates FaceTime & iMessage

اخبار تازه حاکی از آنند که در حال حاضر برخی از دستگاه های آیفون به مشکلات جدی ای برخورده اند و حتا مارک گورمن را با مشکل مواجه کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بی صبرانه در انتظار نسل جدید آیفون هستیم اخبار تازه حاکی از آنند که در حال حاضر برخی از دستگاه های آیفون به مشکلات جدی ای برخورده اند. این مشکلات منجر به غیر فعال شدن FaceTime و iMessage در دستگاه های فوق می شود.

به نقل از  Gizmochina با توجه به اطلاعاتی که کاربران در تویتر منتشر کرده اند، یک باگ ناخوشایند در گوشی‌های هوشمند اپل وجود دارد که FaceTime، iMessage و در برخی موارد کل سرویس سیم‌کارت را غیرفعال می‌کند. به گفته ی این گزارش این مشکل در حال حاضر مختص آیفون های دارای سیم کارت الکترونیکی می باشد.

آیفون های اپل و باگ جدید

هرچند که غول فناوری کوپرتینویی هنوز این باگ را رسما تائید نکرده است اما T-Mobile بروز این مشکل را تائید کرده است. جالب است بدانید که حتا مارک گورمن از بلومبرگ نیز قربانی این باگ شده است. بنا بر گفته ی T-Mobile مشکلات به وجود آمده مربوط به iCloud/Apple می باشد و در حال حاضر دستگاه هایی را درگیر می کند که سیستم عامل های iOS 15.4، iOS 15.5 و iOS 15.6 beta 1 را اجرا می کنند.

امیدواریم که هرچه زود تر اخبار موثق و قطعی را از طرف شرکت سازنده بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها