|

تریلر

تریلر کمپر آفرود Eos-12 با ویژگی هایی منحصر به فرد و آماده برای آغاز یک ماجراجوی

Eos-12 Off-Road Camper Trailer Features Big Bed In Small Package

اگر عاشق سفر و کمپ هستید مطمئنا بارها به یک تریلر مجهز و جادار فکر کرده اید Eos-12 یک تریلر جدید است که تمام نیاز هایتان را برآورده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی آن هایی که عاشق سفر کردن و کمپ کردن هستند مطمئنا بارها و بارها به مزیت های استفاده از یک تریلر مجهز و جادار فکر کرده اند. Eos-12 یک تریلر کمپینگ جدید است که تمامی نیاز های شما را برآورده می کند و آن قدر هم بزرگ هست که فضایی کافی را برای شما محیا کند. با این تریلر شما می توانید به هر جایی که دلتان می خواهد سفر کنید و ماجراجویی خودتان را آغاز نمایید.

بر اساس گزارشی که Motor1 به تازگی منتشر کرده است این تریلر با شاسی فولادی، رینگ های عظیم و سیستم تعلیق Cruisemaster که اجازه می دهد این تریلر 20 اینچ از سطح زمین فاصله گیرد تمام مقدمات اولیه برای یک سفر خارج از شهر را آماده می کند. به علاوه جالب است بدانید که در طراحی Eos-12 هیچ گونه چوبی به کار نرفته است تا احتمال پوسیدگی و تخریب در طول زمان به طرز قابل توجهی کاهش یابد.

این تریلر با 19 فوت طول، 7.1 فوت عرض و 7.6 فوت ارتفاع، در صورت باز شدن سقف به سمت بالا، از ابعاد نسبتا جمع و جوری برخوردار است همچنین وزن این تریلر 3700 پوند می باشد که نسبت به خودش سنگین نیست و به راحتی می توان آن را توسط هر پیکاپ تراک یا شاسی بلندی به حرکت در آورد.

مشخصات کامل و ریز به ریز این تریلر در سایت Boreas Camper ذکر شده است اما از ویژگی های قابل توجه Eos-12 می توان به  ظرفیت 4 نفره بزرگسال به علاوه 1 کودک، تخت بزرگ ثابت و یک تخت دو نفره ی تاشو اشاره کرد. به علاوه حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار جادار و بزرگ است.

و اما در رابطه با قیمت این تریلر جذاب و دوست داشتنی باید بگوییم که Eos-12 در حال حاضر 749900 دلار قیمت گذاری شده است.

تصاویر BOREAS EOS-12: 

BOREAS EOS-12BOREAS EOS-12BOREAS EOS-12BOREAS EOS-12BOREAS EOS-12BOREAS EOS-12

آیا شما تجربه سفر با یک تریلر را داشته اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها