|

شیائومی

نسل جدید پرچمدارهای شیائومی زود تر از موعود!

 Xiaomi 13 and 13 Pro could arrive sooner than expected

براساس گزارش‌ های غیر رسمی دو گوشی پرچم‌ دار شیائومی ۱۳ و 13 پرو زودتر از معمول و در میانه‌ی پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از عرضه ی سری شیائومی 12 بدون حضور رده بالاترین عضو، غول فناوری چینی همه را مشتاق و چشم به راه نسخه ی اولترا باقی گذاشت با توجه به اخبار و اطلاعات منتشر شده ما گمان می کنیم که تا اواخر تابستان این گوشی هوشمند رونمایی شود. اما آنچه که جالب توجه است این است که ظاهرا شیائومی تصمیم دارد تا نسل بعدی سری پرچمدار خود را نیز به همین زودی ها معرفی کند.

بنابرگزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده ست اخیرا دو مدلِ جدید از سری آینده یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در پایگاه داده کدهای IMEI شیائومی رویت شده است. براساس این گزارش به نظر می رسد که شیائومی در حال حاضر توسعه سری شیائومی 13 را آغاز کرده است هرچند که شیائومی 12 اولترا هنوز رونمایی نشده است.

شیائومی 12

با توجه به این اطلاعات منتشر شده ما حدس می زنیم که به احتمال بسیار زیاد حداقل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو زود تر از حد معمول و در ماه نوامبر یعنی میانه ی پاییز رونمایی خواهند شد. به طور معمول شیائومی نسل بعدی پرچمداران خود را در ماه دسامبررونمایی می کند، ا طرف دیگر همیشه سعی می کند تا جزو اولین سازنده هایی باشد که تراشه های جدید کوالکوم را ارادئه می دهد به این ترتیب این احتمال نیز وجود دارد که کوالکوم نیز زود تز ار حد معمول به سراغ تولید تراشه اسنپدراگون نسل 2 برود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها