|

شیائومی

نگاهی کلی به دو گوشی هوشمند جدید شیائومی از سری ردمی نوت 11

Redmi Note 11T series launched in China, with Dimensity 8100, 144Hz display, & more

به تازگی برند زیر مجموعه ی غول فناوری چینی ردمی طی یک کنفرانس رسمی از سری جدید گوشی های هوشمند خود به نام نوت 11T با دو عضو رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی برند زیر مجموعه ی شیائومی ردمی طی یک کنفرانس رسمی از سری جدید  گوشی های هوشمند خود به نام نوت 11T رونمایی کرد. طی این این رویداد دو گوشی نوت 11T پرو و نوت 11T پرو پلاس به نمایش درآمدند که در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از مشخصات و ویژگی های اصلی این دو گوشی هوشمند.

طراحی و صفحه نمایش

هر دو این گوشی های هوشمند دارای طراحی یکسانی می باشند و بر روی پنل پشتی آن ها یک ماژول دوربین مستطیل شکل قرار گرفته است که میزبان سه دوربین می باشد. جدای از این شرکت سازنده ویدئویی را از سری نوت 11T پرو منتشر کرده است که در آن دستگاه مذکور آزمایش سقوط، خراش، خم شدن و برخی موارد دیگر را پشت سر می گذارد.

این دو گوشی هوشمند دارای پنل صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD می باشند که از از فناوری LTPS، وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز، به علاوه ی رتبه A+ از DisplayMate برخوردار است.

شیائومی ردمی نوت 11T

مشخصات فنی

ردمی نوت 11T پرو پلاس در دسته ی گوشی های هوشمند رده بالا به حساب می آید که قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی 8100 5G مدیاتک مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری TCMS تامین می نماید. 

چیپست فوق نیز انرژی خود را از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بدست می آورد که به لطف تراشه Surge P1 از سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نماید و به این ترتیب تنها در 19 دقیقه می تواند دستگاه را شارژ کامل نماید.

شیائومی ردمی نوت 11T

و اما عضو دیگر ردمی نوت 11T پرو نیز به تراشه ی دایمنسیتی 8100 مجهز شده است اما جالب است بدانید که این دستگاه ظرفیت باتری 5080 میلی آمپر ساعتی را ارائه می هد که البته از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های مشترک این دو گوشی هوشمند فناوری خنک کننده مایع VC می باشد که به کنترل حرارتی در طول کارهای فشرده دستگاه مانند بازی کمک می نماید.

دوربین

در ارتباط تنظیمات دوربین نیز همان طور که اشاره کردیم هر دو این محصولات تنظیمات یکسانی را ارئه می دهند به این ترتیب که بر روی پنل پشتی آن ها یک سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و نهایتا یک سنسور 2 مگاپیکسی برای عکاسی ماکرو تعبیه شده است.

شیائومی ردمی نوت 11T

قیمت و دردسترس بودن

نسخه پلاس ردمی نوت 11T در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای به بازار عرضه خواه شد اما نسخه ی پایه تنها دو رنگ نقره ای و آبی را روانه بازار خواهد کرد. 

در ارتباط با پیکربنی حافظه هر یک از این گوشی های هوشمند نیز چند گزینه وجود دارد به این ترتیب که:

ردمی نوت 11T پرو؛

  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 270 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 285 دلار 
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 315 دلار 

ردمی نوت 11T پرو پلاس؛

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 300 دلار 
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 330 دلار 
  • 8 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 360 دلار 

شیائومی یک نسخه ی طراحی محدود را نیز ارائه می دهد که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 375 دلار عرضه می شود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها