|

اپل

آیفون 14 و ارتقا چشمگیر در کیفیت صفحه نمایش!

Apple iPhone 14 Pro may feature Always On Display due to better screen refresh rate

به نظر می رسد که اعضای پرو آیفون 14 قرار است صفحه نمایشی بسیار جالب توجه تر از نسل قبلی داشته باشند و با برندهایی چون سامسونگ رقابت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالیکه سری آیفون 13 پرو اپل به همراه صفحه نمایش پرو موشن و با نرخ تازه سازی 120 هرتز به بازار معرفی شدند به نظر می رسد که اعضای پرو نسل جدید آیفون نیز از این فناوری بهره مند خواهند شد با این تفاوت که به خاطر وجود برخی از بهبودهای برنامه ریزی شده قابلیت این گوشی های هوشمند گسترش پیدا خواهد کرد.

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که صفحه نمایش سری آیفون 13 پرو دارای پنل LTPO می باشد که نرخ تازه سازی متغیر بین 10 تا 120 را ارائه می دهند و با این عمل منجر به بهره وری بهتر انرژی می شود. درحقیقت نمایشگرهای پروموشن این امکان را به گوشی هوشمند شما می دهند تا با تغییر سریع نرخ فریم در صورت نیاز عمر باتری را بهبود بخشد. البته همه ی این ها در حالی است که برندهایی مانند اوپو و سامسونگ کاهش نرخ فریم تا 1 هرتز را به کاربر ارائه می دهند.

اپل آیفون 14

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی و به نقل از راس یانگ تحلیلگر معروف منتشر کرده است اپل نیز در تلاش است تا آیفون های نسل بعدی از پنل های پروموشنی برخوردار شوند که می توانند نرخ تازه سازی را تا 1 هرتز کاهش دهد. به این ترتیب غول فناوری کورپتینویی به زودی ویژگی های بهتری را ارائه خواهد داد و قطعا عمر باتری گوشی های هوشمند خود را نیز بهبود خواهد بخشید. به احتمال بسیار زیاد یکی از این ویژگی های بهتر صفحه نمایش همیشه روشن خواهد بود.

اپل آیفون 14

یکی از محصولات اپل که ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را ارئه می دهد اپل واچ سری 7 است که از نمایشگر های LTPO استفاده می کند و قادر است عمر باتری را برای 18 ساعت حفظ نماید. به این ترتیب اصلا عجیب نیست که در انتظار چنین ویژگی ای در آیفون های سری 14 باشیم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها