|

سامسونگ

مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی Z فولد 4 فاش شد؛ قدرتمند و یکه تاز

Samsung Galaxy Z Fold 4 key specifications leaked

هرچند که تا کنون بسیاری از مشخصات و ویژگی های اصلی Z فولد 4 فاش شده است اما مشخص است که افشاگری ها تا زمان رونمایی پایان نخواهد یافت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار تاشو سامسونگ به نام گلکسی Z فولد 4 در دست توسعه می باشد و انتظار می رود که این دستگاه در ماه آگوست رونمایی شود. هرچند که تا کنون بسیاری از مشخصات و ویژگی های اصلی این پرچمدار فاش شده است اما مشخص است که افشاگری ها تا زمان رونمایی پایان نخواهد یافت.

با توجه به گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگری به نام یوگش برار تازگی منتشر کرده است، گلکسی Z فولد 4 به همراه پنل صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی AMOLED درست مشابه با آنچه گلکسی Z فولد 3 هم اکنون ارائه می دهد عرضه خواهد شد با این حال نسبت به نسل گذشته نسبت تصویر بهتری خواهد داشت. صفحه نمایش بیرونی این گوشی هوشمند نیز یک پنل 6.2 اینچی AMOLED می باشد، لازم به ذکر است که هر دو این صفحه نمایش ها نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهند.

سامسونگ_گلکسی_Z_فولد4

در زیر کاپوت تامین قدرت این پرچمدار را جدیدترین تراشه ی کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس برعهده خواهد گرفت که بر مبنای فناوری 4 نانومتری TSMC ساخته شده است و در مقابل با نسل گذشته ی خود یعنی پرچمدار فعلی کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 تا 30 درصد کارایی باتری بهتری را ارائه می دهد. این تراشه با دو پیکر بندی حافظه 12 و 16 گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه خواهد شد.

در ارتباط با تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند نیز باید اشاره کنیم که بر روی پنل پشتی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی به همراه دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و تله فوتو با زوم 3 برابری قرار گرفته است.

سامسونگ_گلکسی_Z_فولد4

طبق گفته این گزارش دوربین سلفی داخلی Z فولد 4 یک سنسور 16 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش خواهد بود در حالی که دوربین سلفی ای که بر روی پنل صفحه نمایش بیرونی قرار دارد 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

نکته دیگر در رابطه با این گوشی هوشمند این است که این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات خواهد بود که به همراه سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها