|

سامسونگ

گلکسی Z فلیپ 4 صفحه نمایشی کاربردی تر با چین و چروک کمتر را ارائه خواهد داد

 the Samsung Galaxy Z Flip4 will have a smaller crease

گزارش های جدیدی حاکی از آنند که نسل چهارم گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ سری گلکسی Z فلیپ دارای صفحه نمایشی با حداقل چین و چروک خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی صبرانه در انتظار نسل چهارم گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ می باشیم که انتظار می رود دو ماه دیگر به بازار عرضه شوند و تا کنون نیز بسیاری از مشخصات و ویژگی های مربوط با این گوشی های هوشمند منتشر شده است، از جمله این که دستگاه های نسل جدید از طراحی لولا جدیدی برخوردار خواهند بود.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگر معروف و محبوب IceUniverse طی چند روز گذشته منتشر کرده بود تصاویری از قاب گلکسی Z فلیپ 4 منتشر گردید که حاکی از طراحی مکانیزم لولای باز آن بودند. اکنون نیز افشاگری دیگر به نام TheCat جزئیات بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند پرچمدار منتشر کرده است. براساس گفته های این افشاگر صفحه نمایش گلکسی Z فلیپ 4 دارای لولای جدیدی خواهد بود که چین و چروک های صفحه را کاهش می دهد تا حدی که مطمئنا کاربران از رضایت خاطر بهره مند خواهند شد.

2

همان طور که می دانید چین و چروک های روی پنل صفحه نمایش گوشی های هوشمند تاشو یک ایراد بصری معمول به حساب می آید اما لولای جدید سامسونگ تضمین میکند که در مقابل نسل گذشته چروک های صفحه نمایش Z فلیپ 4 کم تر و کم عمق تر خواهد بود. معمولا کاربران خیلی زود به چین و چروک های روی صفحه نمایش عادت می کنند اما جدای از ایراد بصری حتا یک چین کمتر می تواند نشان دهنده ی فشار وارد شده کمتر به صفحه نمایش باشد که طبیعتا بیانگر آن است که طول عمر صفحه نمایش بیشتر خواهد بود.

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا کنون منتشر شده است انتظار می رود که سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 با تراشه پرچمدار کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به همراه 8 گیگابایت رم و دو گزینه 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در ماه آگوست رو نمایی شود.

1

صفحه نمایش داخلی این گوشی هوشمند یک پنل 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود در حالیکه صفحه نمایش خارجی کمی بزرگ تر می شود و پنل.2.1 اینچی را ارائه می دهد در حالیکه احتمالا تنظیمات دوربین ثابت باقی خواهد ماند.

باتوجه به اینگه گلکسی Z فلیپ 3 در سه ماهه اول سال 2022 محبوب ترین گوشی هوشمند تاشو شناخته شد مطمئنا سامسونگ برای نسل چهارم برنامه های زیادی خواهد داشت، امیدواریم تا پیش از زمان عرضه اطلاعات بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند پرچمدار بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها