|

سامسونگ

اعضای خانواده آیفون 14 با پیشرفت های مختلفی نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد

Apple iPhone 14 series to feature increased base RAM of 6GB

با توجه به گزارش ها یکی از ارتقا های قابل توجه سری جدید آیفون های اپل نسبت به نسل گذشته خود شامل افزایش حافظه پایه هر چهار مدل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  این روزها اخبار و اطلاعات مربوط به سری جدید گوشی های هوشمند اپل مداوما شنیده می شود اکنون گزارش جدیدید منتشر شده است که ادعا می کند یکی از ارتقا های این سری نسبت به نسل گذشته خود شامل افزایش حافظه پایه هر چهار مدل می شود.

بنابر گزارشی که Gizmochina به نقل از Trend Forcs منتشر کرده است، آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس همگی از 6 گیگابایت رم برای نسخه پایه برخوردار خواهند بود. گزارش های قبلی نیز از یکسان سازی حافظه رم اعضای نسل 14 آیفون خبر داده بودند به این ترتیب ظاهرا این موضوع امری اجتناب ناپذیر است.

اپل آیفون 14

با توجه به گزارش های گذشته احتمالا نسخه های پرو آیفون 14 دارای رم LPDDR5 خواهند بود که سریع تر و کارآمد تر می باشد و دو نسخه ی دیگر از رم قدیمی تر LPDDR4X بهره خواهند برد. گزارش جدید همچنین اضافه می کند که هرچند ظرفیت ذخیره سازی پایه این گوشی های هوشمند فاش نشده است اما احتمالا آیفون 14 پرو به همراه 256 حافظه ذخیره سازی پایه عرضه خواهد شد.

اپل آیفون 14

در هر حال باید به خاطر داشته باشید که این اخبار و اطلاعات منتشر شده هنوز توسط غول فناوری کوپرتینویی تائید و یا حتا تاکذیب نشده اند بنابراین باید منتظر اخبار و اطلاعات موثق تر بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها