|

سامسونگ

پرچمداران تاشو سامسونگ با افزایش فضای ذخیره سازی و قابلیت تقسیم صفحه ارائه می شوند

Samsung Galaxy Z Fold4 and Z Flip4 will get swipe for split screen feature

ظاهرا غول فناوری کره ای تصمیم گرفته است تا فضای ذخیره سازی گوشی های هوشمند پرچمدار تاشو خود را تا دو برابر نسبت به نسل قبلی خود افزایش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران تاشو آینده سامسونگ منتشر شده است و ما بیشتر ویژگی های اصلی مرتبط با این گوشی های هوشمند را می دانیم اما درز اخبار و اطلاعات هنوز ادامه دارد.

با توجه به گزارش هایی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد که غول فناوری کره ای تصمیم گرفته است تا فضای ذخیره سازی گوشی های هوشمند پرچمدار تاشو خود را تا دو برابر نسبت به نسل قبلی خود افزایش دهد.  طبق این گزارش گلکسی Z فولد 4 با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و گلکسی Z فلیپ 4 با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی راه اندازی خواهند شد. و مطمئنا این خبر برای کاربران و طرفداران سامسونگ بسیار خوشایند خواهد بود چرا که به احتمال بسیار زیاد نسل جدید پرچمداران تاشو کره ای ها نیز مانند پیشینیان خود از درگاه microSD پشتیبانی نخواهند کرد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4

از طرفی طی اخبار منتشر شده دیگر که توسط افشاگر معروف Ice Universe منتشر شده است نیز به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا یک ویژگی دیگر نیز به گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4 اضافه کند، به این ترتیب که صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند از گزینه Swipe for split-screen پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی احتمالا مشابه گوشی های هوشمند ویوو، اوپو و آنر عمل می کند، قابلیتی که کاربر باید انگشت خود را روی درز میانی دستگاه بکشد تا حالت تقسیم صفحه را فعال کند و به این ترتیب سرعت عمل دستگاه برای کاربر چند برابر خواهد شد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها