|

سامسونگ

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 بیشتر از حد انتظار!

 Photos of Samsung Galaxy Z Flip4 batteries reveal larger than expected capacity

براساس گزارش ها منتشر شده ظاهرا سامسونگ تصمیمی گرفته است تا ظرفیت باتری گلکسی Z فلیپ 4 را به طرز قابل توجهی نسبت به نسل قبلی ارتقا دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس اخبار و اطلاعاتی که طی چند هفته ی گذشته متناوبا منتشر شده اند ما متوجه شدیم که نسل بعدی پرچمدار تاشو سامسونگ Z فلیپ 4 قرار است تا ارتقای جزئی ای را در ظرفیت باتری به همراه داشته باشد، اما به تازگی تصاویر واقعی ای از باتری این گوشی هوشمند منتشر شده است که بر اساس این تصاویر به نظر می رسد ظرفیت باتری بیشتر از آنچه ما گمان می کردیم ارتقا یافته است.

براساس گزارشی که GSMArena روز گذشته منتشر نموده است این گوشی هوشمند به دو باتری مجهز شده است که هر دو باتری ساخت سامسونگ SDI می باشند، یکی از این باتری ها از ظرفیت 2555 میلی آمپر ساعتی و دیگری از ظرفیت 1040 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد. جمع ظرفیت این دو باتری عدد 3595 را ارائه می دهد اما نهایتا این پرچمدار می تواند با عنوان ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شود، که در این صورت باید بگوییم این افزایش 400 میلی آمپر ساعتی نسبت به باتری Z فلیپ 3 نشان دهنده 12 درصد ارتقا در ظرفیت باتری می باشد.

1151713

شاید هنوز هم کاربران سامسونگ دوست داشته باشند که پرچمدار آینده ظرفیت باتری بیشتری را ارائه دهد اما این پیشرفت هم به نوبه خود قابل توجه است به خصوص که باید به خاطر داشته باشید در این صورت ظرفیت باتری Z فولد 4 با گلکسی S22 برابر خواهد بود.

Untitled

از طرفی، ظاهرا دیگر پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی Z فلیپ 4 قرار است ارتقا بیشتری را در بخش ظرفیت باتری تجربه کند به علاوه این که از سرعت شارژ 25 وات نیز پشتیبانی خواهد نمود. اخیرا عکس هایی واقعی نیز از این پرچمدار نیز منتشر شده است که صفحه نمایش بزرگ تر و لولای باز طراحی شده را به ما نشان می دهند.

59960956_663922284052133_6434251898201420637_n-850x491

با توجه به اخبار و اطلاعات منتشر شده انتظار می رود که گلکسی Z فلیپ 4 و گلکسی Z فولد 4 هر دو در اوایل آگوست معرفی شوند اما سامسونگ در حال حاضر روند تولید انبوه خود را آغاز کرده است که همین هم منجر به افشای این اطلاعات شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها