|

موتورولا

موتورولا رازر 3 پرچمداری قدرتمند و رقیبی جدی برای گلکسی Z فلیپ 4

 Motorola Razr 3's price leaks

اگر چه سامسونگ پادشاه دنیای گوشی های هوشمند به حساب می آید اما موتورولا نیز در پی ساخت نسل های جدید سری گوشی های هوشمند تاشو خود می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به دنبال ساخت یک گوشی هوشمند تاشو با کیفیت هستند تا بتوانند جای پای خود را در این صنعت محکم کنند. اگر چه سامسونگ در حال حاضر پادشاه این صنعت به حساب می آید اما شرکت های دیگر نیز نظیر موتورلا در پی ساخت نسل های جدید سری گوشی های هوشمند تاشو خود هستند.

براساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است برخی از ویژگی ها و قیمت احتمالی نسل سوم گوشی های هوشمند تاشو موتورلا به نام رازر ( Razr 3 ) فاش شده است. براساس این گزارش رازر 3 به احتمال بسیار زیاد یا قیمت 1149 دلار در اتحادیه اروپا به فروش خواهد رسید.

از طرف دیگر این گزارش اشاره می کند که  اگرچه این قیمت به طرز قابل توجهی کمتر از نسخه برادر یعنی رازر 5G می باشد اما همچنان با ویژگی ها و استاندارد های یک پرچمدار عرضه خواهد شد و یک گوشی هوشمند تاشو رده بالا به حساب می آید. با این اوصاف به نظر می رسد که رازر 3 رقیبی جدی برای گلکسی Z فلیپ 4 خواهد بود که طرفداران خود را مشتاقانه چشم به راه گذاشته است.

موتورولا رازر 3

جالب توجه است که بدانید اگر پرچمدار تاشو آینده سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود افزایش قیمت پیدا نکند حدودا 100 یورو ارزان تر از رازر 3 خواهد بود. به علاوه نکته دیگری که نباید به آن بی توجه باشیم این است که گلکسی Z فلیپ 3 تا کنون پر فروش ترین گوشی هوشمند تاشو تاریخ می باشد بنابراین احتمالا پرچمدار موتورلا با یک رقیب بسیار سرسخت و قدرتمند رو به رو خواهد بود.

براساس گزارش هایی که در گذشته منتشر شده است ما می دانیم که به احتمال بسیار زیاد رازر 3 دارای صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 3 انیچی خواهد بود. همچنین تائید شده است که مرکز قدرت دهی این گوشی هوشمند به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تعلق خواهد داشت که همراه با 12 گیابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

امیدواریم هرچه زود تر اخبار و اطلاعات بیشتری را در رابطه با این پرچمدار تاشو به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها