|

سامسونگ

سامسونگ بسیار امیدوار به پرچمداران تاشو خود!

Samsung has some very lofty goals for foldables this year

سامسونگ تصمیم دارد تا با پرچمداران خود صنعت گوشی های هوشمند تاشو را تماما به اختیار بگیرد و رقابت را برای دیگر سازنده ها سخت تر از پیش کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها صنعت گوشی های هوشمند تاشو به طرز جالب توجهی مورد استقبال عموم قرار گرفته است و برای همین هم شرکت های سازنده گوشیهای هوشمند مانند موتورلا، شیائومی و ... سخت در تلاش هستند تا نسل جدیدی از محصولات خود را با کیفیت بهتر به بازار عرضه کنند، در این بین همان طور که می دانید سامسونگ قَدر ترین و سرسخت ترین سازنده گوشی های هوشمند تاشو می باشد که اهداف بزرگی را برای سال جاری و نسل جدید پرچمداران تاشو خود تعیین کرده است.

براساس گزارشی که Android Authority به تازگی منتشر کرده است، غول فناوری کره ای نه تنها این اعتقاد خود را مبنی بر اینکه دستگاه های تاشو تحولی بزرگ در طراحی گوشی های هوشمند هستند، پنهان نکرده است بلکه به نقل از ETNews این شرکت اعلام کرده است که تعداد دستگاه های تاشو سال 2022 خود را به 15 میلیون خواهد رسانید.

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

همان طور که می دانید سامسونگ دو محصول پرچمدار گلکسی Z فولد 4 و گلکسی Z فلیپ 4  را در پیش رو دارد و ظاهرا این شرکت معتقد است که مجموع دستگاه های این دو مدل به 15 میلیون خواهد رسید و به نظر می رسد که این شرکت تا به حال قطعات مورد نیاز برای تولید پرچمداران خود را برای 3 میلیون دستگاه دیگر، تامین کرده است، که احتمالا علت این امر نیز به دلیل ملاحضات و تامین موجودی و بازدهی تولید است.

سامسونگ برای آنکه بتواند تقاضای پیش بینی شده از طرف کاربران را پاسخ بدهد به طور فزاینده ای به محصولات و قطعات چینی روی آورده است، مانند لنز دوربین 12 مگاپیکسلی ای که بر روی پنل جلویی و پشتی گلکسی Z فولد 4 نصب می شود.

نباید فراموش کنیم که گلکسی Z فلیپ 3 تا کنون پر فروش ترین گوشی هوشمند تاشو بوده است بنابراین طبیعی است که سامسونگ به آینده نسل بعدی این دستگاه و برادر آن بسیار امیدوار باشد.

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها