|

استون مارتین

استون مارتین DBX707 یک غول واقعی است که به خیابان ها می آید!

2023 Aston Martin DBX 707: More Than Just a Pretty Face

نسل جدید DBX، شاسی بلند افسانه ای استون مارتین در انتظار دریدن خیابان هاست و لقب سریع ترین شاسی بلند اسپرت را به خود اختصاص داده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از خودروهایی که همین روز ها راه خود را به بازار باز خواهد کرد استون مارتین DBX707 می باشد، شاسی بلند اسپرتی که با 697 اسب بخار قدرت همه را متحیر کرده است؛ برای همین هم نگاهی می اندازیم به این خودرو جذاب و چشم نواز که رقیبی برای شاسی بلند های اسپرت فراری و لوتوس خواهد بود.

شرکت های سازنده خودرو های اسپرت بعد از حضور اولین پورشه کاین در جاده تصمیم گرفتند تا نسل تازه ای از خودروهای اسپرت را روانه بازار کنند و این نسل تازه شاسی بلند های اسپرت می باشند. استون مارتین مسلما یکی از قدر ترین شرکت های سازنده خودروهای اسپرت می باشد که با DBX خود نشان داد تا چه اندازه می تواند در انتقال زبان طراحی خودروهای اسپرت به یک خودرو شاسی بلند موفق عمل کند با این حال استون خوب می داند که اگر می خواهد همچنان چون یک نجیب زاده در میدان رقابت باقی بماند نمی تواند در مورد اسب بخار شاسی بلند های خود کم کاری به خرج دهد و بنابر این در حالی که DBX استاندارد با پیشرانه توئین توربو 4.0 لیتری V8 قدرت 542 اسب بخار را ارائه می دهد، نسخه جدید یعنی DBX707 به شما 697 اسب بهار را ارائه می دهد.

استون مارتین DBX 707

طراحی این شاسی بلند زیبا به خاطر عملکرد بالا تر کمی دست کاری شده است برای مثال دهانه جلو پنجره نزیدک به 27 درصد بزرگ تر شده است تا جریان هوای بیشتری را برای خنک کردن موتور فراهم کند اما نهایتا تغییرات اعمال شده طراحی کلی شکل DBX را چندان تغییر نمی دهند.

توان خروجی ارتقا یافته این خوردو را همچنان پیشرانه 4.0 لیترزی V8 تامین می کند اما مشخصات موتور DBX707 با نسخه استاندارد تفاوت هایی هم دارد، توربو شارژر های اصلاح شده، سیستم های القایی و اگزوز باز طراحی شده همچنین واحد کنترل موتوری که مجددا برنامه ریزی شده است همگی برای مدیریت و بهبود عملکرد این خودرو برنامه ریزی شده اند. برای کنار آمدن با خروجی اضافی، گیربکس 9 سرعته اتوماتیک DBX استاندارد با نسخه AMG جایگزین شده است که دارای یک بسته کلاچ مرطوب به جای مبدل گشتاور است.

گیربکس جدید علاوه بر زمان تعویض سریع تر، یک عملکرد کنترل راه اندازی Race Start را نیز اضافه می کند. در رابطه با سرعت این خودرو نیز باید بگوییم که شاسی بلند جدید استون مارتین می تواند در 7.4 ثانیه به سرعت 100 مایل در ساعت و برسد و حداکثر سرعت 193 مایل در ساعت را پر کند. لازم به ذکر است که 707 چهار حالت رانندگی در جاده و یک حالت رانندگی را برای خارج از جاده در اختیار سرنشین قرار می دهد که انتخاب آن ها از طریق یک صفحه که بر روی کنسول نصب شده است صورت می گیرد.

استون مارتین DBX 707

یکی از ویژگی های بسیار جذاب 707 استون مارتین که رانندگی با آن را راحت و لذت بخش می کند این است که نسبت به یک شاسی بند سنگین از تعادل بسیار خوب و قابل توجهی برخوردار است. استون ادعا می کند که توزیع وزن جلو به عقب 52/48 درصد است که نسبت به اکثر رقبای خود بسیار قابل توجه می باشد.

استون DBX707 مطمئنا تجربه رانندگی دلپذیر تر و جذاب تری را نسبت به نسخه استاندارد خود ارائه می دهد اما همان طور که انتظار می رفت قیمت آن نیز به طرز قابل توجهی افزایش یافته است و حدودا 239,086 دلار قیمت گذاری شده است که تقریبا 50,000 دلار بیشتر از نسخه استاندارد می باشد با این وجود استون امیدوار است که قابلیت های ارتقا یافته 707 آنقدر مورد توجه کاربران قرار بگیرد که آن را تبدیل به محبوب ترین نسخه DBX کند.

تصاویر  Aston Martin DBX707: 

استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707استون مارتین DBX 707

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها