|

سامسونگ

جزئیات قیمت گوشی های هوشمند تاشو سری A سامسونگ فاش شد؛ رقیبی جدی برای میان رده ها

Samsung Galaxy A series foldable smartphone’s pricing details leak online

در حالی که سامسونگ بر صدر جدول گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار قرار گرفته است به دنبال آن است تا برای سری میان رده ها نیز تنوعی تازه رقم بزند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سامسونگ با گوشی های هوشمند سری گلکسی Z  فولد و گلکسی Z فلیپ خود حسابی بر بازار گوشی های هوشمند تاشو تسلط پیدا کرده است و همچنین توانسته است چندین نسل از این گوشی ها را بسیار جلوتر از رقبا عرضه کند.

براساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است حالا ظاهرا غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا یک نسل از گوشی های هوشمند میان رده را که عضوی از خانواده محبوب سری A خواهد بود روانه بازار کند. با توجه به گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه مرموز در دست نیست اما جزئیات احتمالی مرتبط با قیمت آن به بیرون درز پیدا کرده است.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ

طبق آخرین گزارش قیمت گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت آینده سامسونگ حدود 1 میلیون وون برابر با 771 میلیون دلار خواهد بود، با این حال به احتمال بسیار قیمت این دستگاه در بازار های دیگر به دلیل مالیات ها کمی بالاتر خواهد رفت و به رنج 900 تا 1000 دلار خواهد رسید.

همچنین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا فقط از اصلی ترین ویژگی های پرچمداران تاشو برای این میان رده استفاده نماید و به احتمال زیاد این دستگاه لایه ی شیشه ای فوق نازکی را در پرچمداران تاشو این شرکت وجود دارد برای آن لحاظ نخواهد کرد.

در رابطه با طراحی تاشوندگی این دستگاه نیز هنوز مشخص نیست که غول فناوری کتابی طراحی مشابه Z فلیپ را برای آن برخواهد گذید و یا Z فولد. آنچه که تا به اینجای کار کاملا مشخص است این است که نباید به این زودی ها در انتظار عرضه گوشی هوشمند تاشویی از سری گلکسی A سامسونگ باشیم، بلکه گمان می رود این دستگاه در سال های 2024 و یا 2025 رسمی شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها