|

موتورولا

موتورولا رازر ۲۰۲۲ ارتقا یافته و آماده برای رقابت

موتورولا در تلاش است تا جایگاهی را در بازار گوشی های هوشمند تاشو به دست بیاورد، و حالا برخی از مشخصات نسل جدید موتو رازر فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به لطف سامسونگ غول فناوری کره‌ی حسابی داغ شده است طبیعی است که دیگر شرکت‌های سازنده هم مدام به دنبال فناوری های تازه و ارتقاء محصولات خود در این زمینه باشند. یکی از شرکتهای سازنده ای که سخت در تلاش است تا بتواند نسلی تازه و پیشرفته از گوشی هوشمند تاشو خود را به بازار عرضه کند موتورولا میباشد که طی چند ماه اخیر نیز کم و بیش اخبار مرتبط با، موتو رازر ۲۰۲۲، محصول جدید تاشو این شرکت را شنیده ایم.

موتورولا رازر ۲۰۲۲

با توجه به گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است ظاهراً تصاویر جدیدی که به تازگی از این گوشی هوشمند منتشر شده است ویژگی هایی در باب طراحی آن را به ما نشان می دهد. بر اساس این تصاویر ما می بینیم که گوشه های قاب این گوشی هوشمند گردتر شده‌اند به علاوه اینکه حاشیه پایین نمایشگر نیز در مقایسه با نسل های قبلی باریک تر گردیده همچنین با توجه به این تصاویر و ویدئو منتشر شده از آن ما متوجه می‌شویم که نمایشگر بیرونی موتو رازر ۲۰۲۲ نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده است. تنظیمات جدید دوربین دوگانه و لولای باز طراحی شده از دیگر ویژگی هایی هستند که وضعیت این گوشی هوشمند را بهبود می بخشند.

موتورولا رازر ۲۰۲۲

بر اساس این گزارش ظاهراً گوشی هوشمند تاشو جدید موتورولا دارای صفحه نمایش ۶/۷ اینچی P-OLED با مکانیزم لولای کاملاً جدید برای خم شدن و همچنین نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که نمایشگر بیرونی این دستگاه به سه اینچ افزایش پیدا کند در ارتباط با تنظیمات دوربین دوگانه آن نیز ظاهراً یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض برروی پنل پشتی این محصول تعبیه شده است.

موتورولا رازر ۲۰۲۲

یکی از اخبار تایید شده در رابطه با موتو رازر ۲۰۲۲ پشتیبانی آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس میباشد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه خواهد شد.

موتورولا رازر ۲۰۲۲

از طرفی دیگر شایعاتی در ارتباط با قیمت این محصول در اروپا به گوش می‌رسد که اگر آنها را باور کنیم مدل پایه موتو رازر ۲۰۲۲ در اروپا قیمتی معادل ۱,۱۴۹ یورو خواهد داشت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها