|

ال جی

بعد از یک سال ال جی با یک بمب وارد می شود!

بعد از یک سال دوری، ظاهراً ال جی تصمیم دارد تا با ورود خود به صنعت گوشی‌های هوشمند توفانی عظیم به پا کند و محصولی متفاوت را ارائه نماید!!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که میدانید نزدیک به یک سال است ال جی شرکت فناوری کره ای از صنعت گوشی‌های هوشمند فاصله گرفته است اما پیش از این در رویداد CES سال ۲۰۲۱ این شرکت دنیا را در ابهام یک ابر فناوری رها کرد، گوشی هوشمند رول شونده.

اگرچه این روزها گوشی های هوشمند تاشو به جایگاه خوبی در بازار دست پیدا کرده‌اند شرکت های سازنده در تلاشند تا محصولی قدم در این زمینه ارائه دهند اما ظاهراً ال‌جی تصمیم دارد تا محصولی متفاوت وخارق العاده  را تولید نماید. به تازگی گزارشی توسط سی نت منتشر شده است که بر مبنای آن گزارش طی یک تیزر از گوشی هوشمند رول شونده ال جی رونمایی می شود.

همان طور که می‌دانید ال جی برای اولین بار در رویداد ۲۰۲۱ از این فناوری پرده برداری کرد اما تا به امروز هیچ خبری در رابطه با آن شنیده نشده بود با این حال با توجه به این ویدئوی تبلیغاتی به نظر می‌رسد که ال جی راه خود را پیدا کرده است. ویدئو منتشر شده از گوشی هوشمند رول شونده ال جی، که از آن با عنوان رولبل ال جی یاد می‌شود، کاملاً واقعی به نظر می رسد؛ حتی انعکاس محیط در تصاویر ویدئویی نیز به‌قدری طبیعی است که احتمال واقعی بودن این تیزر را بیشتر میکند. 

این طور که در این ویدئو نشان داده می‌شود ظاهراً صفحه نمایش رول شونده این گوشی هوشمند کاملاً روان و بدون ایراد بوده و به فرمان های لمسی پاسخ می دهد. با همه این اوصاف باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که ممکن است محصول فوق هنوز در حد یک نمونه اولیه باشد.

تصاویری که در این ویدئو از رولبل الجی منتشر شده است نشان می دهد که بر روی پنل پشتی آن تنظیمات دوربین سه گانه ای به همراه یک فلش تعبیه شده است، با این حال در این ویدئو هیچ تصویری از نحوه عملکرد این دوربین ها و یا حتی نرم افزارهای این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته نمی شود.

به خاطر داشته باشید اگر چه در حال حاضر خبرگزاری ها و حتی کاربران سوال های متعددی در رابطه با این فناوری جدید دارند اما ال جی هنوز هیچ گونه پرس پاسخ رسمی را ارائه نکرده است بنابراین هنوز تمامی اطلاعات در حد و اندازه گمانه‌زنی باقی می مانند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها