|

شیائومی

شیائومی 12 اس در تست گیمینگ از آیفون 13 پرو مکس پیشی گرفت!

Xiaomi 12S Ultra outclasses the iPhone 13 Pro Max in gaming test

اگر چه شیائومی طرفداران خود را خیلی چشم به راه پرچمدار رده بالای خود گذاشت اما عملکرد بی نظیر او در تست گیمینگ نشان داد که ارزشش را داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید گوشی های هوشمندی که با عنوان گیمینگ به بازار عرضه می شوند دارای ویژگی های عملکردی بیشتری نسبت به دیگر دستگاه ها هستند با این حال بعضی از پرچمداران غیر گیمینگ به قدری مجهز هستند و عملکرد بالایی دارند که می توانند به خوبی یک دستگاه گیمینگ عمل نمایند. در این بین تست هایی طراحی شده است که عملکرد گوشی های هوشمند را هنگام بازی سنجش می کند. با توجه به گزارشی که Gizmochina اخیرا منتشر کرده است ظاهرا پرچمدار رده بالا و پر حاشیه شیائومی، 12 اس اولترا موفق شده است که در تست گیمینگ موفق تر از آیفون 13 پرو مکس عمل نماید و آن را پشت سر بگذارد.

شیائومی 12 اس اولترا

گوشی های هوشمند غول فناوری امریکایی به لطف تراشه های انحصاری شان عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهند و معمولا قوی تر از دستگاه های اندروید عمل می نمایند اما آنچه که مشخص است این است که چیپست های اندرویدی روز به روز در حال پیشرفت هستند و قوی تر می شوند. تا حدی که محصول جدید شیائومی موفق شده است در تست گیمینگی که توسط Golden Reviewer صورت می گیرد رده بالاترین آیفون حال حاضر را پشت سر بگذارد.

این طور که به نظر می رسد چیپست نسل جدید کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ارتقا قابل توجهی در زمینه گیمینگ پیدا کرده است و این یک پیشرفت بسیار بزرگ نسبت به نسل های قبلی خود و سایر تراشه ها می باشد. یکی از پیشرفت های بسیار جالب توجه این تراشه این است که باعث شده شیائومی 12 اس اولترا نسبت به سایر گوشی های هوشمند برتر 2022 با نرخ فریم بالاتری کار کند به علاوه این که نرخ فریم بالاتر منجر به داغ شدن بیش از اندازه گوشی هوشمند شما نمی شود.

تا به این لحظه شیائومی 12 اس اولترا توانسته است به طرز باور نکردنی ای در میان پرچمداران قوی عمل کند و عملکردی باور نکردنی را از خود به جا بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها