|

برای بهتر شدن عکس و فیلم خود چه کنیم؟

بهترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس؛ راحت و بی دردسر مثل حرفه ای ها رفتار کن

برای اینکه بتونید عکس و ویدئو های با کیفیت و درجه یک بگیرید نیازی نیست که حتما عکاس باشید با چند تا برنامه خوب و کاربردی می تونید بترکونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها شبکه های اجتماعی بخش جدایی ناپذیری از از زندگی ما شده اند و ما زمان زیادی را برای آن ها صرف می کنیم، از طرف دیگر به وسیله برنامه هایی نظیر اینستاگرام بخشی از زندگی شخصی خودمون رو با دیگران به اشتراک می گذاریم، بنابراین طبیعی است که دوست داشته باشیم به بهترین حالت ممکن در این شبکه ها حضور پیدا کنیم.

یکی دیگه از موضوعاتی که این روزها ما رو بسیار به خودش مشغول می کند ثبت تصاویر به صورت فیلم و عکس است که هم به عنوان راهی برای زنده نگهداشتن خاطرات در نظر گرفته می شود و هم بخش بزرگی از فعالیت ما رو در شبکه های اجتماعی شامل می شود و همان طور که قبل تر اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی این روزها خیلی مهم تر از چیزی هستند که بخواهیم به راحتی از کنارشون عبور کنیم، از پروفایل واتساپ گرفته تا عکس هایی که در اینستاگرام پست دائم می شوند. به این ترتیب این که ما بتوانیم عکس ها و فیلم هایی با کیفیت و حرفه ای تهیه کنیم به موضوعی با اهمیت تبدیل می شود.

140

با این حال از اونجایی که ما همه عکاس نیستیم و نه امکانات کافی برای تهیه عکس و فیلم با کیفیت داریم و نه حتا علمش رو باید به دنبال راه های ساده تری باشیم که بتونند توی این راه به ما کمک کنند، هیچ راهی ساده تر و کاربردی تر از پیدا کردن چند تا برنامه خوب که بتونه فیلتر و ادیت خوب به شما بده نخواهد بود؛ به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم تا هفت برنامه خود و کاربردی رو به شما معرفی کنیم که هم ویژگی های بسیار خوبی دارند و هم کارکردن با اون ها سخت نیست.

1.نرم افزار InShot

یکی از معروف ترین و البته پر طرفدار ترین برنامه ها در این زمینه InShot است که شما هم می تونید از اون برای گوشی های هوشمندی که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند استفاده کنید و هم برای iOS. این نرم افزار این امکان رو برای شما مهیا می کنه که به راحتی هر چه تمام تر ویدئو و عکس های خودتون رو ادیت کنید، بر روی ویدئوهاتون موسیقی، نوشته و یا افزونه اضافه کنید، برای عکس هاتون از فیلتر های زیبا و جذاب استفاده کنید و کلی امکانات دیگه که کمکتون می کنند مثل یک حرفه ای عکس بگیرید و فیلم بسازید.

Video-Editor-Maker-InShot

2.نرم افزار Enhance it

قطعا براتون پیش اومده که از یک عکس خیلی خوشتون بیاد اما کیفیت مناسبی نداشته باشه یا مثلا موقع عکس گرفتن دستتون لرزیده باشه عکستون خراب شده باشه. یکی از بهترین نرم افزارهایی که در همچین موقعیتی می تونه به کار شما بیاد نرم افزار Enhance it است. نکته ای که در رابطه با این نرم افزار وجود داره اینه که مختص به سیستم عامل اندروید است. شما می تونید با این نرم افزار عکس هاتون رو به نوعی ادیت کنید که انگار توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده اند.

انهنس

3.نرم افزار Snapseed

اگه دنبال یه برنامه خوب و کاربردی با امکانات بالا و البته سیستم کاری آسون هستید بدون شک برنامه ای که باید به سراغش برید Snapseed این برنامه در سال 2011 تونست عنوان بهترین برنامه سال رو به دست بیاره و بعد از اون کمپانی بزرگ و محبوب گوگل اقدام به خریداری اون کرد. Snapseed برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست و به شما تمامی امکاناتی رو که برای ادیت کردن و زیبا تر کردن عکس احتیاج دارید ارائه می دهد.

new-snapseed-photo-editing-trick

4.نرم افزار Picsart

اگر برای ادیت کردن عکس ها و ویدئوهای خودتون نیاز به یه برنامه حرفه ای تر و جامع تر دارید که ویژگی ها و امکانات بیشتری رو در اختیارتون قرار بده باید برید به سراغ Picsart نرم افزاری که میشه گفت محبوب ترین و پرطرفدار ترین در بین دیگر نرم افزار ها به حساب میاد. Picsart تمام ابزار هایی رو که شما برای ادیت کردن احتیاج دارید در اختیارتون قرار می ده و همین هم اون رو به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایشی اندروید تبدیل کرده، بله درستِ اندروید، متاسفانه تنها دستگاه هایی که با سیستم عامل اندروید راه اندازی می شوند می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

Picsart

5.نرم افزار VSCO

به گزارش شایانیوز، یکی دیگر از نرم افزارهای ویرایشگری که در بین عکاسان و عاشقان عکاسی طرفدار بسیار زیادی دارد VSCO می باشد که هم دستگاه های اندروید و هم iOS می توانند از امکانات آن استفاده کنند. اما آنچه که نقطه عطف این برنامه به حساب می آید وجود تعداد بالای فیلتر های آن است که حتا در مواردی ممکن است انتخاب رو برای شما سخت کند. جالبه بدونید که VSCO دارای یک شبکه اجتماعی هم هست که شبیه به اینستاگرام می باشد اما همچنان با آن تفاوت هایی دارد که چشمگیر هستند.

بفای

6.نرم افزار B612

به احتمال بسیار زیاد تا به حال بارها با نام نرم افزار B612 رو به رو شده اید، این نرم افزار یکی از محبوب ترین ها می باشد که به شما امکان ثبت تصاویر با کیفیت رو می دهد و حتا شما می توانید به وسیله این نرم افزار موزیک ویدئو های خاص و حرفه ای هم بسازید. به علاوه این که حجم زیادی از فیلتر ها و استیکر های گوناگون رو هم در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس

7.نرم افزار Prisma

در بین دیگر برنامه های ویرایشی ای که تا به حال معرفی کردیم Prisma شاید کمی متفات تر از باقی اون ها باشه چون که نوع افکت گذاری و فیلتر هایی که به شما ارائه میده نسبتا متفاوت تر از باقی نرم افزار هاست و به عکس های شما جلوه ای هنری تر و خاص تر می دهد.

#vdclh

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از این برنامه ها استفاده کرده اید؟ تجربیات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها