|

برنامه های کاربردی

پیام های پاک شده واتساپ رو بخون؛ با این برنامه ها هیچ پیامی رو از دست نمیدی

شده تا حالا به خاطر نخوندنِ یک پیامِ پاک شده حس کنجکاویتون سر به فلک بکشه؟! خب با یه برنامه کاربردی دیگه خودت رو تو این موقعیت قرار نده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها شبکه های اجتماعی و پیام رسانی مانند واتساپ یکی از اصلی ترین و مهمترین راه های ارتباطی ما با افراد مختلف در سرتاسر دنیا شده است و آسانی کارکردن و امکاناتی که این دست از اپلیکیشن ها ارائه میدهند باعث شده است که افراد زیادی برای امور کاری خود نیز به این دست از برنامه ها رجوع می کنند. از طرفی دیگر بیماری همه گیر کرونا طی سال های اخیر شرایطی را ایجاد کرد که حتا دانشجویان و دانش آموزان نیز برای پیش برد تحصیل خود به این اپلیکیشن ها وابسته شده اند.

در بین تمامی برنامه های پیام رسانی که وجود دارد بدون شک واتساپ یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین آن به شمار می رود به خصوص در ایران، برای همین هم بسیاری از ما همیشه به دنبال این هستیم که با زیر و بم این برنامه و چگونگیِ استفادهِ بهینه از آن آشنا شویم.

یکی از معضلاتی که هنگام کارکردن با اپلیکیشن های پیام رسان با آن مواجه می شویم از دست دادن برخی پیام هاست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک نفر به شما پیامی بفرستد اما قبل از آنکه شما پیام را باز کنید او اقدام به پاک کردن آن پیام نماید؟! گاها این اتفاق می تواند بسیار ناراحت کننده و حتا اعصاب خرد کن باشد و حس کنجکاوی شما را حسابی تحریک کند.

پیام های پاک شده واتساپ رو بخون

در هر حال جای نگرانی نیست چرا که برای حل این مشکل یک راهکار ساده و کاربردی وجود دارد و آن هم این است که برنامه های کاربردی ای را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید که قادر به ریکاوری پیام های شما هستند. در ادامه ما به شما دو نرم افزار خوب و کاربردی در این زمینه را معرفی می کنیم که می توانند به کار شما بیایند.

  • +WhatisRemoved
  • WA Deleted Messages Recovery

نکته ای که باید در ارتباط با این برنامه ها در نظر داشته باشید این است که آن ها قابل به بازیابی اطلاعاتی که پیش از نصب آن ها بر روی گوشی هوشمند شما، از دست رفته اند نمی باشند؛ بنابراین اگر به این موضوع اهمیت می دهید به شما پیشنهاد می کنیم تا هر چه زود تر به نصب یکی از آن ها بپردازید. لازم به ذکر است که شما می توانید هر دو این برنامه ها را به راحتی و از طریق گوگل پلی برای دستگاه های اندروید خود دانلود و نصب نمایید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای استفاده از این برنامه ها شما باید اجازه دسترسی لازم برای خواندن پیام ها و گالری خود را به برنامه صادر نمایید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها