|

سامسونگ

سامسونگ به خاطر دروغ هایی که به خورد کاربران داد جریمه شد!

این طور که به نظر می رسد سامسونگ آن طور که ادعا می کند گوشی های هوشمندش در برابر آب مقاوم نیستند و حالا باید به خاطر فریب مشتریانش جریمه شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها گوشی های هوشمند برند محبوب کره ای سامسونگ در سرتا سر دنیا با استقبال زیادی رو به رو می شوند از پرچمداران گرفته تا میان رده های محبوب سری گلکسی A که با ویژگی های رده بالای خود حسابی در دل کاربران جا باز کرده اند؛ اما اخبار جدید حاکی از آنند که اخیرا سامسونگ به خاطر گمراه کردن مشتریان خود به پرداخت جریمه 9.8 میلیون دلاری محکوم شده است.

samsung

براساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است غول فناوری کره ای به خاطر ادعاهای نادرستی که در رابطه با مقاومت در برابر آب برخی از گوشی های هوشمند خود داشته است به پرداخت چنین جریمه ای محکوم شده است. این گزارش اذعان دارد که سامسونگ در 9 آگهی طی بازه زمانی سال های 2016 تا 2018 در رابطه به مقاومت برخی از گوشی های هوشمند خود در برابر آب، ادعاهای بی اساسی داشته که حالا قاضی دادگاه فدرال استرالیا به این غول فناوری دستور داده تا در مدت 30 روز 14 میلیون دلار استرالیا معادل تقریبا 9/8 دلار امریکا به عنوان جریمه پرداخت کند. جالب است که این کمیسیون برای صدور چنین حکمی تحقیقات چهار ساله ای رو پشت سر گذاشته. در هر حال غول فناوری کره جنوبی تا به این لحظه هنوز هیچ صحبت رسمی ای در رابطه با جریمه فوق نکرده است.

samsung

و اما آنچه که دادگاه فدرال استرالیا سامسونگ را به خاطرش متهم کرده این است که، سامسونگ مدعی بوده محصولات این شرکت نظیر گلکسی نوت 8، گلکسی A7 2017، گلکسی S7 Edge و ... اگر در استخر و آب دریا هم بیوفتند همچنان به کارکرد خود ادامه میدهند؛ حتا در یکی از آگهی های تبلیغاتی خود سامسونگ ادعا می کند که این محصولات پس از خیس شدن مجددا شارژ می شوند و درگاه دستگاه دچار آسیب نمی شود؛ همه این ها در حالتی است که دستگاه های فوق فقط در برابر پاشش آب مقاوم هستند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها