|

سامسونگ

پرچمداران تاشو سامسونگ از فیلم برداری فوق عریض 4K پشتیبانی نمی کنند!!!

اگرچه سامسونگ وعده فیلم برداری فوق عریض 4K با سرعت 60 FPS را داده بود اما به نظر می رسد هیچ یک از پرچمداران تاشو فعلا از آن بهره مند نیستند

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که پرچمداران تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 برخلاف آنچه که غول فناروی کره ای وعده داده بود از فیلم برداری فوق عریض 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی کنند؛ البته احتمالا این مسئله موقتی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، یکی از بهبودهای ساده، ولی مهم گلکسی S21 اولترا در سال گذشته، درباره‌ی دوربین فوق‌عریض بود. سامسونگ علاوه‌بر‌اینکه به کاربران امکان می‌دهد با آن عکس‌های ماکرو ثبت کنند، قابلیت فیلم‌برداری 4K با دوربین‌های فوق‌عریض با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه را نیز اضافه کرده است.

samsung

نکته‌ی مهم اینکه گلکسی S21 و S21 پلاس از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کردند و همین امر ظاهراً در گلکسی زد فولد ۴ نیز صدق می‌کند که هیچ ارتقایی برای دوربین فوق‌عریض به‌ارمغان نمی‌آورد و فقط از ضبط 4K با سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه در دوربین اصلی پشتیبانی می‌کند؛ اما این‌بدان معنا نیست که شما هرگز دوربین فوق‌عریض ضبط 4K با سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه نخواهید داشت.

گلکسی S21 و S21 پلاس بدون پشتیبانی از ویدئو فوق‌عریض 4K با سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه روانه‌ی بازار شدند؛ اما سامسونگ بعداً با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ویژگی مذکور را اضافه کرد. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ همین کار را برای گلکسی زد فولد ۴ و احتمالاً گلکسی زد فلیپ ۴ انجام دهد و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری این قابلیت را ارائه کند.

samsung

درباره‌ی به‌روزرسانی‌ها باید بگوییم که گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ به‌مدت چهار سال به‌روزرسانی‌های مهم سیستم‌عامل را تا اندروید ۱۶ دریافت خواهند کرد. گفتنی است گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ اکنون اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها