|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ای که قطعی شده است

Samsung Galaxy S23 Ultra "confirmed" yet again to sport a 200 MP camera

این روز ها سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا حسابی بر سر زبان ها افتاده است و احتمالا این پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی قوی و متمایزی عرضه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حالا که دو پرچمدار تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 رونمایی شده اند دیگر تمام توجه ها معطوف به پرچمداره رده بالای آینده سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود که تا به همین لحظه هم افشاگری های زیادی در رابطه با آن صورت گرفته است. با توجه به گزارش ها و افشاگری هایی که تا کنون منتشر شده است ما می دانیم که ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا دوربین 200 مگاپیکسلی ای را بر روی این گوشی هوشمند تعبیه کند، حالا به تازگی یک گزارش دیگر این افشاگری را تایید می کند.

بنا به گفته GSMArena و به نقل از خانه سامسونگ در کره، غول فناوری کره ای به شرکای خود در زمینه دوربین اطلاع داده است که قرار است تا گلکسی اس 23 اولترا را به دوبین 200 مگاپیکسلی مجهز نماید. دوربین 108 مگاپیکسلی که در حال حاظر توسط این شرکت ارائه می شود دو سال پیش با گلکسی اس 20 اوترا رونمایی شد و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد اما نه برای پرچمدار آینده.

Samsung Galaxy s23

با همه این اوصاف باید ببینیم که سامسونگ دقیقا تصمیم دارد تا چه چیزی را به بازار ارائه کند چون اگر چه موتورلا ایکس 30 پرو که اوایل این ماه عرضه شد و شیائومی 12 تی پرو که احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد هر دو به سنسور 200 مگاپیکسلی مجهز می گردند اما غول فناوری کره ای ممکن است تا از سنسور جدیدی برای پرچمدار خود استفاده کند که کیفیتی متفاوت از دیگر پرچمداران را ارائه می دهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها