|

اپل

آیفون 14 مینی در تاریخ 16 شهریور رونمایی خواهد شد؛ ظاهرا شایعات غلط از آب درآمدند

Apple to Launch iPhone 14 Mini on September Launch Event, Alongside 6 New iPhones and iPads

اگرچه که به نظر می رسید اپل از تولید نسل جدید آیفون مینی منصرف شده است اما ظاهرا شایعه ای بیش نبوده و آیفون 14 مینی همچنان معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها پس از رونمایی سامسونگ از دو پرچمدار تاشو خود بی صبرانه در انتظار رونمایی اپل از آیفون های جدیدش هستیم و در همین راستا هم متناوبا اخبار و افشاگری های مرتبط با سری جدید گوشی های هوشمندِ غول فناوری کوپرتینویی را می شنویم. به تارگی نیز افشاگری های قابل توجهی در رابطه با این گوشی های هوشمند صورت گرفته است.

بر اساس گزارش جدیدی که Gizmochina به نقل از 91mobiles افشاگر محبوب و قابل اعتماد این صنعت منتشر کرده است ظاهرا اپل تصمیم دارد تا در رویداد سالانه خود از 7 دستگاه جدید رونمایی کند که این هفت دستگاه شامل جدید ترین آیفون ها و آی پد ها خواهد شد. براساس این گزارش دستگاه هایی که در انتظار رونمایی هستند عبارتند از:

  • آیفون 14 مینی
  • آیفون 14
  • آیفون 14 پرو
  • آیفون 14 پرو مکس
  • نسل دهم آی چد 10.2
  • نسل ششم آی پد پرو  12.9
  • نسل چهارم آی پد پرو 11

اپل

براساس گزارش های منتشر شده ظاهرا اپل تصمیم دارد تا در تاریخ 7 سپتامبر برابر با شانزدهم شهریور ماه از این دستگاه ها رونمایی کند. آنچه که باعث تعجب ما می شود خبر عرضه آیفون 14 مینی است چراکه طبق اطلاعات و شایعات قبلی اپل تصمیم داشت که آیفون 14 مینی را به نفع آیفون 14 مکس کنار بگذارد، و علت آن هم فروش نسبتا ضعیف آیفون 13 مینی در مقایسه با دیگر نسخه های هم خانواده خود بود.

در رابطه با دیگر جزئیاتی که در رابطه با این خانواده تاکنون منتشر شده است باید بگوییم که بنا بر اخبار گذشته غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد تا آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به آخرین و جدید ترین پردازنده موبایل اپل یعنی A16 Bionic مجهز نماید در حالی که دیگر اعضا به پردازنده A15 Bionic، نسل فعلی پردازنده های اپل مجهز خواهند شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی