|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا با تمرکز بر بهبود عملکرد باتری عرضه میشود

اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی نسل بعدی پرچمدار رده بالا سری اس سامسونگ باقی مانده اما با این وجود از همین حالا افشاگری ها آغاز شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان‌طور که می‌دانید سامسونگ اخیراً جدیدترین گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار خود را با نام های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ معرفی کرده است و ما نیز اخیراً طی یک مقاله به مقایسه و بررسی این دو پرچمدار پرداختیم حالا غول فناوری کره ای در تلاش است تا نسل بعدی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس خود را روانه بازار کند، یعنی گلکسی اس ۲۳.

اگرچه هنوز برای گمانه زنی و افشاگری در رابطه با نسل بعدی پرچمداران سری اس سامسونگ و صد البته عضو رده بالای آنها اس ۲۳ اولترا خیلی زود است اما تا به همین لحظه نیز اطلاعات زیادی در رابطه با این پرچم داره رده بالا منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

بر اساس گزارشی که GSMARENA به نقل از افشاگر معروف و قابل اطمینان Ice universe منتشر کرده است به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای طراحی تنظیمات دوربین مشابه نسل قبلی خود خواهد بود به این دلیل که تا به این لحظه پرچمدار فعلی توانسته عملکرد بسیار قابل قبول و بالایی را از خود نشان دهد پس چندان جای تعجب ندارد که سامسونگ فعلاً در پی تغییر طراحی برنیاید.

از طرف دیگر بر اساس گزارشی که Gizmochina منتشر نموده است و البته شایعاتی که در گذشته نیز شنیدیم به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم دارد اس ۲۳ اولترا را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز نماید و به این ترتیب تمرکز خود را بر کارایی باتری بگذارد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که درحال حاضر سری اس ۲۲ آن را دریافت کرده است و نسخه ارتقا یافته آن با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس، هردو پردازنده های قدرتمندی هستند اما کمی گرما تولید میکنند، بنابراین طبیعی است که کوالکوم برای تراشه های بعدی بر مصرف باتری متمرکز شود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

چند ماه پیش فاش شد که تست های کارایی اسنپدراگون 8 نسل 2 به خوبی پیش می رود و این تراشه نسبت به نسل های قبلی خود بهتر عمل کرده است. تراشه جدید احتمالاً در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری معرفی خواهد شد و سری گلکسی اس 23 سامسونگ به طور رسمی در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها