|

شیائومی

سری 13 شیائومی به دوربین های ارتقا یافته 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

Xiaomi 13 series to feature multiple 50MP cameras

بعد از شیائومی 12 اس اولترا نوبت آن رسیده که توجه ها معطوفِ سری جدید پرچمدار های شیائومی شود. ظاهرا سری 13 دوربین های ارتقا یافته خواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر شیائومی تمام اعضای پرچمدار خود را به بازار معرفی کرده است و فرصت پیدا کرده تا تمرکز خود را بر روی نسل بعدی پرچمدارهایش بگذارد، سری شیائومی 13. سری ای که بر اساس گزارش ها و شایعات منتشر شده به نظر می رسد در اوایل ماه نوامبر پیش رو، رونمایی شود. اخیرا نیز اطلاعات مهم دیگری در رابطه با این سری منتشر شده است. به لطف گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگر معروف Digital Chat Station منتشر کرده است حالا ما خرده اطلاعاتی در رابطه با پیکربندی گوشی های هوشمند آینده شیائومی خواهیم داشت.

همان طور که می دانید در دسامبر سال گذشته غول فناوری چینی از شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو با پشتیبانی از اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد، در همان زمان عضو سومی را نیز با نام شیائومی 12 ایکس به این خانواده اضافه نمود که از تراشه اسنپدراگون 870 پشتیبانی می کند.

در قدم اول نگاهی می اندازیم به تنظیمات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو. نسخه استاندارد سری 12 شیائومی بر روی پنل پشتی خود میزبان سه ماژول دوربین بود که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. شیائومی 13 پرو اما همان طور که انتظار می رفت تنظیمات دوربین قدرتمند تری را ارائه می دهد به این ترتیب که بر روی پنل پشتی آن سه سنسور 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

شیائومی 13

بنابه گفته افشاگر مذکور سری 13 شیائومی نیز همچنان از سنسور های دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد اما با این تغییر که احتمالا یکی از آن ها که ما گمان می کنیم شیائومی 13 استاندارد خواهد بود به تنظیمات دو گانه دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و دیگری که شیائومی 13 پرو می باشد به تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی مجهز می گردد. این گزارش از یک مدل سومی نیز صحبت می کند که احتمالا شیائومی 13 اولترا می باشد و به نظر می رسد که سنسور های دوربین آن به طرز قابل توجهی ارتقا خواهند یافت.

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است شیائومی 13 دارای صفحه نمایش 6.36 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و لبه های خمیده خواهد بود در حالی که شیائومی 13 پرو دارای پنل صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 2K می باشد. ظاهرا شیائومی تصمیم گرفته است که هر دو این دستگاه ها را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز نماید. از طرف دیگر به نظر می رسد که اعضای این خانواده به باتری ای مجهز خواهند شد که از شارژ 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

تا به این جای کار مشخص نیست که آیا این سری جانشینی برای شیائومی 12 ایکس نیز خواهد داشت یا نه؛ امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با این سری از گوشی های هوشمند شیائومی بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها