|

هواوی

هواوی میت 50 به همراه اسنپدراگون 8+ نسل 1 رونمایی شد

Huawei Mate 50 launched, with 4G Snapdragon 8+ Gen 1 & 50MP triple cameras

بعد از مدت ها انتظار و علی رغم تمامی تحریم ها هواوی پس از دو سال از نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری میت 50، رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از گذشت دو سال هواوی بالاخره از سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار میت ( Mate ) خود رونمایی کرده است؛ نسل قبلی این سری یعنی میت 40 در نوامبر 2020 رونمایی شد و حالا سرانجام نوبت به میت 50 رسیده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به نسخه استاندارد این سری پرچمدار تا ببینیم در این مدت هواوی بر روی چه محصولی کار می کرده است.

طراحی و صفحه نمایش

تنها یک نگاه کافی است تا متوجه شوید که طراحی کلی میت 50 با نسل قبلی خود تفاوت چندانی نکرده است. پنل پشتی و لبه های صفحه نمایش دارای خمیدگی هستند، در پشت یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ نیز تعبیه شده است. برای پنل جلویی هم هواوی صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز را در نظر گرفته است که وسط لبه ی بالایی آن سوراخ پانچ برای قرار گیری دوربین سلفی طراحی شده است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که دو عضو دیگر این خانواده به جای سوراخ پانچ از طراحی ناچ برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می کنند.

هواوی

از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توانیم به پشتیبانی آن از طیف رنگی P3 و HDR اشاره کنیم به علاوه این که این پنل می تواند 1.07 میلیارد رنگ تولید کند. بر روی این صفحه نمایش یک اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

مشخصات فنی

نسل جدید پرچمداران هواوی برای تامین قدرت خود از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 با قابلیت اتصال به شبکه 4G کمک می گیرد که با حداقل 8 گیگابایت رم جفت می شود و انرژی خود را از یک باتری 4460 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سریع 66 واتی و همچنین شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید.

میت 50 پرو

نکته ای که در رابطه با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 وجود دارد این است که متاسفانه از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نمی کند با این حال این تراشه می تواند بازده انرژی کمتری را برای باتری میت 50 به همراه بیاورد. شایان ذکر است که شرکت سازنده عمر طولانی مدت باتری این دستگاه را یکی از افتخارات خود می داند، چرا که به لطف قابلیتی به نام حالت اضطراری باتری، وقتی که شارژ دستگاه تمام شده، کاربر همچنان امکان برقراری تماس را دارد.

دوربین

نسخه استاندارد هواوی میت 50 بر روی پنل پشتی خود شامل تنظیمات دوربین سه گانه ایست که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی پرچمدار سونی IMX766 برای دوربین اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی دیگر سونی اما این بار IMX688 برای دوربین فوق عریض و نهایتا بک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین تله فوتو، تشکیل شده است. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با تنظیمات دوربین این دستگاه این است که از اولین فناوری تصویربرداری XMAGE پشتیبانی می کند که به بهبود تجربه عکاسی کاربر کمک می نماید. برای دوربین سلفی نیز هواوی یک سنسور 13 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که بر روی پنل صفحه نمایش قرار می گیرد.

میت50

قیمت و در دسترس بودن

هواوی میت 50، پنچ گزینه رنگی را در اختیار شما قرار می دهد که با سه پیکر بندی حافظه به شرح زیر ارائه می شوند:

  • 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی - 720 دلار
  • 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی – 791 دلار
  • 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی – 935 دلار

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها