|

اپل

درست همان طور که انتظار می‌رفت؛ تمام اعضای آیفون با ۶ گیگابایت رم

All Apple iPhone 14 models come with 6GB RAM

همان طور که از شایعات و افشاگری ها شنیده بودیم و انتظار داشتیم هر چهار عضو سری جدید گوشی های هوشمند محبوب اپل با ۶ گیگابایت رم معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حالا که اپل سرانجام از سری جدید آیفون های محبوب و پرطرفدار خود، آیفون ۱۴، رونمایی کرده است، مدام در حال بررسی و آزمایش ویژگی های نسل جدید آیفون هستیم تا ببینیم چقدر با افشاگری ها و چقدر با وعده های غول فناوری کوپرتینویی مطابقت دارند.

Apple iPhone 14

همان طور که میدانید در دو سال گذشته یکی از راههایی که اپل برای متمایز کردن نسخه های پرو آیفون از نسخه های غیر پرو آن استفاده میکرد تفاوت ظرفیت رم آنها بود؛ آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی هرکدام از ۴ گیگابایت رم برخوردار بودند در حالیکه آیفون ۱۲ پرو و پرومکس هر دو به ۶ گیگابایت رم مجهز شده بودند این سناریو سال گذشته نیز با سری ۱۳ آیفون اجرا شد و دو نسخه غیر پرو از ۴ گیگابایت رم بهره بردند درحالیکه ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس با ۶ گیگابایت رم عرضه شدند.

براساس گزارشی که GSMARENA  به تازگی منتشر کرده است اکنون Xcode 14 بتا تایید نموده که تمام مدل های آیفون 14 دارای 6 گیگابایت رم می باشند. به این ترتیب این اولین بار پس از سری آیفون 11 است که تمام مدل های جدید به یک میزان رم دریافت می کنند.

Apple iPhone 14

شایعات قبلی حاکی از آن بود که نسخه های پرو سری آیفون 14، رم سریع‌تر LPDDR5 را به همراه خواهند داشت، در حالی که مدل‌های 14 معمولی به رم LPDDR4X پایبند هستند، با این حال هنوز  هیچ تأییدی در این مورد از گزارش جدید Xcode دریافت نشده است بنابراین هنوز باید برای برخی از اطلاعات منتظر بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی