|

اپل

آیفون هم راه اندروید را در پیش میگیرد؛ احتمالا آیفون 15 اولترا عضو جدید اپل خواهد بود

با توجه به محبوبیتی که آیفون های اپل در بین مردم دارند طبیعی است که تنها چند روز پس از رونماییِ نسل جدید شایعات حول محور نسل بعدی شنیده شود

لینک کوتاه کپی شد

درست است که هنوز یک هفته هم از رونمایی جدید ترین نسل آیفون های اپل نگذشته است اما گوشی های هوشمند غول فناوری کوپرتینویی به قدری معروف هستند که از همین حالا هم شایعات و افشاگری های مرتبط با نسل بعدی یعنی آیفون 15 شروع شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، حال‌که اپل به‌صورت رسمی از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرده‌برداری کرده است، افشاگران شروع به افشای اطلاعات آیفون ۱۵ کرده‌اند. مینگ‌چی کو و مارک گارمن، دو افشاگر خوش‌سابقه و معتبر، جزئیات اولیه‌ی ایفون 15 اپل را به اشتراک گذاشته‌اند. مینگ‌چی کو می‌گوید اپل با هدف افزایش فروش گوشی‌هایش قصد دارد تغییرات محسوسی در آیفون 15 و آیفون 15 پرو اعمال کند.

 اپل برای ترغیب کاربران به تهیه‌ی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، تفاوت‌های بین مدل‌های پرو و مدل‌های استاندارد را بیشتر خواهد کرد. این استراتژی فروش آیفون‌های پرو را بالا می‌برد و در نهایت باعث افزایش میانگین قیمت فروش گوشی‌های خانواده‌ی آیفون پانزده می‌شود.

اپل

مینگ‌چی کو همچنین گفته که تفاوت‌های بین مدل‌های پرو در آیفون 15 بیشتر خواهد شد. البته او فعلاً جزئیات زیادی در این زمینه ارائه نداده است.

مارک گارمن ادعا می‌کند که اپل از سال آینده گوشی هوشمندی با پسوند پرو مکس نمی‌سازد و قوی‌ترین مدل از آیفون 15 را با پسوند اولترا همراه می‌کند. با در نظر گرفتن نحوه‌ی نام‌گذاری ساعت‌های سری اپل واچ و پردازنده‌های سری M، این ادعای مارک گارمن با منطق جور درمی‌آید.

اپل چهارشنبه‌شب در جریان برگزاری رویداد Far Out از چهار گوشی و سه ساعت هوشمند پرده‌برداری کرد. آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس از طراحی تکراری استفاده می‌کنند اما مدل‌های پرو مکس در بالای نمایشگر میزبان حفره‌ای کپسولی موسوم به Dynamic Island هستند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها