|

اپل

آیفون 14 پرو و بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند!

آزمون DxOMark یک بار دیگر ثابت کرد که آیفون های اپل همیشه می توانند به طرز قابل توجهی قوی و منحصر به فرد ظاهر شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بازار اخبار و اطلاعات مربوط به پرچمداران اپل حسابی داغ است و لحظه ای از تب و تاب آن کم نمی شود. یکی از بارز ترین ویژگی هایی که آیفون 14 پرو را حسابی بر سر زبان ها انداخته است و باعث شده تا توجه های زیادی به آن جلب شود کیفیت دوربین آن می باشد.

براساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است آیفون 14 پرو اپل توانسته است تا امتیازات بسیار خوبی را در تست دوربین DxOMark به ثبت برساند. دوربین اصلی آیفون 14 پرو با امتیاز کلی 146 در رتبه دوم برترین دوربین های جهانِ DxOMark قرار میگیرد و دوربین سلفی آن نیز با امتیاز 145 به عنوان بهترین دوربین سلفی در عکاسی و فیلمبرداری شناخته می شود.

اپل آیفون 14

این تست قاب کاربری جدید آیفون با عنوان Friends and Family را ویژه ترین خصیصه این دوربین می داند آن هم به لطف دقت در ثبت رنگ پوست، توانایی در کاهش تاری حرکت و نمایش کنتراست چهره. بنا بر گفته های این گزارش حالا جالب است بدانید که آیفون 14 پرو از نظر عملکرد ضبط ویدئو در رتبه اول قرار دارد، ردیابی فوکوس خودکار، تکرارپذیری و تثبیت به طرز قابل توجهی بهبود پیدا کرده اند، ضبط HDR نیز کنتراست بالایی را ارائه می دهد. به علاوه همان طور که اپل وعده داده بود دوربین 48  مگاپیکسلی آیفون 14 پرو از تکنیک ترکیب پیکسل های چهارتایی استفاده می کند.

اپل آیفون 14

و اما در ارتباط با دوربین سلفی این گوشی هوشمند باید به شما بگوییم که قابلیت فوکوس خودکار جدید آیفون 14 پرو و دیافراگم سریع تر آن دقیقا همان چیزی است که این دستگاه را از دیگر گوشی های هوشمند متمایز می کند و باعث کسب امتیاز 145 می شود. در زمین فیلم برداری نیز این دوربی سلفی موفق به ثبت امتیاز 154 گردیده است که رنگ؛ نوردهی و تثبیت عالی از ویژگی های بارز آن هستند.

نقاط ضعفی که برای دوربین سلفی آیفون 14 پرو ذکر شده عبارتند از نویز قابل توجه در عکس ها و فیلم ها در اکثر شرایط و تغییر رنگ پوست و دقت کمتر در شرایط نوری چالش برانگیز مانند زمانی که صحنه دارای نور پس زمینه یا در نور کم است.

اپل آیفون 14

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها