|

سامسونگ

رونمایی سری گلکسی اس 23 سامسونگ زود تر از موعود!

اگرچه که هنوز خبری رسمی و موثق منتشر نشده اما گزارش ها از رونمایی زود هنگام سری جدید پرچمداران سامسونگ خبر می دهند، گلکسی اس 23 در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

به‌نظر می‌رسد تاریخ معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ ازطریق یکی از اپراتورهای موبایلی کره‌ی جنوبی تأیید شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، ظاهراً یکی از اپراتورهای کره‌ای با انتشار پوستری، طراحی گلکسی S23 و S23 پلاس را به‌همراه جوایز پیش‌خرید این گوشی‌ها و همچنین تاریخ معرفی آن‌ها تأیید کرده است. براساس این اطلاعات، رویداد آنپکد سامسونگ برای سری گلکسی S23 در تاریخ پنچم ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

اگر پوستر فاش‌شده ازطرف KT درمورد تاریخ معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ واقعیت داشته باشد، کاربران قادر خواهند بود از تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی)، یعنی اواخر سال جاری میلادی، نسبت به پیش‌خرید این گوشی‌ها اقدام کنند. اگر با KT آشنایی ندارید، این شرکت دومین اپراتور بزرگ کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی اس 23

پوستر تبلیغاتی جدید سری گلکسی S23 سامسونگ، برخی از جزئیات فاش‌شده درمورد این گوشی‌ها را تأیید می‌کند. همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، اگرچه این تصویر فقط به مدل استاندارد و پلاس نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ اشاره دارد اما دید خوبی از ظاهر کلی آن‌ها ارائه می‌دهد. این پوستر همچنین نشان می‌دهد که با پیش‌خرید گلکسی S23، این شرکت گلکسی بادز ۲ پرو را به‌عنوان هدیه یا با تخفیف فوق‌العاده برای مشتریان ارسال خواهد کرد. بااین‌حال، مثل همیشه هدیه‌های غول فناوری کره‌ای برای پیش‌خرید پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت برای هر ناحیه‌ از جهان متفاوت خواهد بود.

معرفی زودتر از موعد سری گلکسی S23 موضوع تازه‌ای نیست زیرا سامسونگ سابقه‌ی چنین کاری را دارد و این اتفاق در گذشته نیز رخ داده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها