|

اپل

طراحی مفهومی آیفون 15 ظاهر خاص و متفاوت آن را به نمایش گذاشت!

در طرح تازه ای که از آیفون 15 نمایش گذاشته شده است این گوشی هوشمند با تغیرات جالب توجهی همراه خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

آیفون 15 پرو مکس یا اولترا اواخر سال جاری میلادی با تغییرات قابل‌توجهی از راه می‌رسد و حالا یک طراح به De Rosa، با استفاده از تصاویر افشاشده، طراحی‌های کامپیوتری، شایعات و گزارش‌ها تصمیم به طراحی یک مدل مفهومی از این گوشی هوشمند گرفته است. طبق این طرح مفهومی، باید منتظر ماژول دوربین کاملاً متفاوت با لنز پریسکوپی در قدرتمندترین پرچمدار 2023 اپل باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از دیجیاتو، اپل احتمالاً طراحی پنل جلویی پرچمدار بعدی‌اش را تغییر نمی‌دهد که این موضوع در رندر اخیر هم قابل‌مشاهده است، بااین‌حال اگر بخواهد دوربین پریسکوپی را به آیفون 15 اولترا بیاورد، باید منتظر طراحی متفاوت ماژول دوربین باشیم؛ هرچند به‌نظر نمی‌رسد طراحی آن مشابه طرح مفهومی De Rosa باشد. علاوه‌براین، در این رندر ها با برآمدی بسیار کمی برای ماژول دوربین روبه‌رو هستیم که چنین ضخامتی در عمل تقریباً غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

اپل آیفون 15

آیفون 15 پرو مکس با دوربین پریسکوپی و فریم تیتانیومی

دوربین پریسکوپی که مدت‌هاست در پرچمدارهای اندرویدی حضور دارد، قابلیت زوم اپتیکال 5 تا 10 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امسال اپل بالاخره به‌سراغ آن خواهد رفت.

در کنار دوربین، باید منتظر فریم تیتانیومی، دکمه‌های حالت جامد یا غیرمتحرک (دکمه‌های پروانه‌ای در ویدیو) و پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 4 در آیفون 15 اولترا باشیم. با استفاده از دکمه‌های حالت جامد، اپل باید تعداد موتورهای تپتیک را در پرچمدار آینده‌اش افزایش دهد.

به علاوه با حفره کپسولی‌شکل یا جزیره پویای نمایشگر هم روبه‌رو هستیم؛ قابلیتی که انتظار داریم امسال در تمام گوشی‌های سری آیفون 15 مورد استفاده قرار بگیرد. بااین‌حال به باور De Rosa، ابعاد آن در آیفون 15 پرو مکس افزایش می‌یابد. علاوه‌براین، درحالی‌که شایعات به تراشه 3 نانومتری A17 Bionic اشاره می‌کنند، در تصاویر مفهومی De Rosa با چیپ M1 روبه‌رو هستیم.

اگرچه شاید برخی از ویژگی‌های موجود در این طرح مفهومی به واقعیت بپیوندند، اما نباید منتظر قابلیت‌هایی مانند تراشه M1 و کاهش چشمگیر برآمدگی ماژول دوربین باشیم. درنهایت طبق برخی شایعات، اپل قیمت مدل‌های پرو آیفون 15 را افزایش می‌دهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها