|

سامسونگ

دوربین گلکسی اس 23 اولترا در آزمون Dxomark امتیاز دو رقمی به دست آورد!

امتیازات دوربین پرچمدار رده بالای سامسونگ در آزمون Dxomark حسابی باعث تعجب و بهت کاربران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دوربین DxOMark در جایگاه دهم قرار گرفت. گوشی مذکور حتی از آیفون ۱۳ پرو اپل نیز امتیاز کم‌تری کسب‌کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، گلکسی اس ۲۳ اولترا بهترین دوربین را در بین سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارد؛ اما به‌گفته‌ی DxOMark در بین رقبای خود بهترین نیست. پرچم‌دار ۲۰۲۳ اولترا جدید سامسونگ در رتبه دهم قرار گرفت و نتوانست گوشی‌های چند برند دیگر از جمله هواوی، گوگل، آنر، اپل و شیائومی را شکست دهد.

به‌گزارش سم‌موبایل، DxOMark طبق معمول هم نکات مثبت و هم منفی مربوط به تجربه دوربین را فهرست می‌کند. خوشبختانه DxOMark همچنان دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا را تحسین می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه گوشی عملکرد دوربین ثابتی را در تمام ویژگی‌ها ارائه می‌دهد.

در بخش نکات مثبت، منتقدان سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا را برای رندر عکس، فوکوس خودکار خوب در ثبت عکس و ویدئو و قابلیت‌های تله‌فوتو قوی در بازه‌ی طولانی‌مدت تحسین کردند.

از طرفی‌دیگر، گفته می‌شود گلکسی اس ۲۳ اولترا در برخی زمینه‌ها از جمله از دست‌دادن جزئیات تصویر و تأخیر شاتر در شرایط کم‌نور و ناپایداری‌های مربوط به فوکوس و نوردهی در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه، کم می‌آورد.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

گلکسی اس ۲۳ اولترا با گوگل و ویوو در رتبه دهم قرار گرفتند

بهترین گوشی سری S سامسونگ حتی در رتبه‌بندی DxOMark بین ۵ گوشی برتر قرار نداشت. گلکسی اس ۲۳ اولترا با پیکسل ۷ گوگل و ایکس ۹۰ پرو پلاس ویوو در جایگاه دهم قرار گرفت و هر کدام از این گوشی‌ها ۱۴۰ امتیاز برای دوربین پشتی کسب کردند.

دوربین سلفی گلکسی اس ۲۳ اولترا به‌همراه ایسوس ذن فون ۷ پرو (Asus ZenFone ۷ Pro) با امتیاز ۱۳۷، به کار خود پایان دادند و هر دو گوشی در جایگاه دهم این رده‌بندی قرار گرفتند.

گوشی‌هایی که در سیستم رتبه‌بندی دوربین اصلی امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند عبارتند از: میت ۵۰ پرو هواوی، پیکسل ۷ پرو گوگل، مجیک ۴ آلتیمیت آنر، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس، پی ۵۰ پرو هواوی، آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و می ۱۱ اولترا شیائومی.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها