|

اطلاعاتی تازه از بازی EA Sports FC 24 منتشر شد

همان طور که می دانید تریلر جدید بازی EA Sports FC24 با نام Matchday منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

در این تریلر شاهد جزئیات جدیدی بودیم. در تریلرهای گذشته اطلاعاتی نظیر تغییرات در مورد کریر و اضافه شدن ویژگی هایی مانند Hypermotion V بودیم. این بار الکترونیک آرتز در یکی دیگر از تریلرهای این بازی که Deep Dive نام دارد، جزئیات جدیدی را در اختیار کاربران گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ معرفی ویژگی های جدید، یکی از کلید های موفقیت بازی EA Sports FC 24 خواهد بود. تغییرات جدید این بازی نه تنها در مورد عملکرد بازیکنان و استایل های جدید است، بلکه امسال قرار است تغییراتی در کیت های بازیکنان ببینیم. لباس بازیکنان در این بازی به نوعی حرکت می کند که به واقعیت بیشتر نزدیک باشد. این یعنی لباس بازیکنان در طول بازی چروک می شود و طبق گفته سازندگان، بسیار به واقعیت نزدیک است.

با ارتقای موتور گرافیکی Frosbite، نورپردازی در بازی EA Sports FC 24 بسیار بهتر خواهد شد. در طول بازی، مثل بازی های واقعی قرار است بیشتر شاهد آمارهایی مانند تعداد پاس موفق، مالکیت و شوت های در چارچوب باشیم. تکنولوژی این بخش توسط الکترونیک آرتز ارتقا یافته است.

کات سین های جدیدی به بازی اضافه شده است. در بازی شما به رختکن خواهید رفت و حال و هوای تیم را در رختکن حس می کنید. در EA Sports FC 24 قرار است تونل ورزشگاه، میز گزارشگرها و مکان های دیگر به نمایش گذاشته شود.

دوربین جدیدی به بازی اضافه شده که از دید داور به صورت اول شخص است و هنگام کارت دادن به بازیکنان و ضربات ایستگاهی، این کات سین ها به نمایش گذاشته می شود. همچنین گزارشگرها قابل مشاهده هستند و برای اولین بار 2 گزارشگر جدید با نام های Sue Smith و Guy Mowbray در این بازی حضور دارند.

بخش جذاب دیگری که اضافه شده، خوشحالی های جدید است، اما این خوشحالی ها فقط برای به ثمر رساندن گل نیست. اگر بازیکنان شما در لحظات حساس توپ مهمی را دفع کنند و یا دروازبان توپی را سیو کند، خوشحالی های جدید نمایش داده می شود.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 7 مهر عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی