|

گوشی هایی که باید خرید / هم قیمتو در نظر گرفتیم هم کیفیت پس برو تو کارش که ضرر نکردی!

در این لیست گوشی هایی که باید خرید رو در محدوده ی قیمتی 15 میلیون بهتون معرفی کردیم که با توجه به قیمت کمپانی سازنده سنگ تموم گذاشته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما هر کسی دوست داره که وقتی میخواد یه چیزی بخره با پولی که توی دست و بالش داره بهترین انتخاب رو داشته باشه و بتونه یه جورایی گلچین بازار رو از آن خودش کنه ولی خب همچین چیزی تنها در صورتی ممکن هست که شما در این باره به خوبی هر چه تمام تر تحقیق کرده باشید و سبک و سنگین کنید بنابراین اون دسته از افرادی که براشون کشف گوشی هایی که باید خرید خیلی مهمه و به دنبال این هستن که تاپ ترین ها رو با توجه به قیمتشون در بازار فعلی شکار کنن باید این موضوع رو در نظر داشته باشن که کسی با چشم بسته شکار نمیره و به همین دلیل باید اطلاعات کافی رو در این زمینه داشته باشن.

این روزا هم که برندهای مختلفی در ایران گوشی عرضه میکنن و شما میتونید از گوشی های ایرانی و یا بهترین های شیائومی و سامسونگ و حتی آیفون گوشی هایی که باید خرید رو پیدا کنید که البته این رو هم اضافه کنیم که این "باید" تعیین کردن به این علت هست که این گوشی ها خیلی کاربر پسند هستن و از خیلی از جهات نیازهای کاربران رو برآوورده کردن در حالی که شاید شما یه نیاز دیگه ای داشته باشید، بنابراین اول به نیازتون توجه و بعد اقدام به تحقیق کنید تا بتونید یه انتخاب خارق العاده داشته باشید. حالا در ادامه تعدادی از گوشی هایی که باید خرید رو که قیمتشون هم زیر 15 میلیون هست بهتون معرفی میکنیم.

گوشی هایی که باید خرید

گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی هایی که باید خرید

یکی از بهترین مزیت هایی که این گوشی نسبت به نسل قبل تر خودش داره مربوط به صفحه نمایش اون هست که یه سری پیشرفت های چشمگیر داشته مثلا روشنایی این مدل از حدود هشتصد نیت اون هم در حالت خودکار به چیزی حدود هزار نیت رسیده که این موضوع میتونه برای اون دسته از افرادی که علاقمند هستن که گوشیشون از صفحه ی روشنی برخوردار باشه عالی به نظر بیاد. مورد دیگه هم برمیگرده به اندازه ی این صفحه ی نمایشگر که از انداز ه ی 6.5 اینچی به 6.4 اینچی رسیده و نسبت به نسل گذشته خودش دارای رنگ های دقیق تری هست و نهایت توان خودش رو به کار گرفته که یه جورایی خودش رو پرچمدار نشون بده.

با این حساب شما بدون شک میتونید این نمایشگر رو یکی از بهترین های موجود در بازار اون هم در محدوده ی قیمتی 15 میلیون در نظر بگیرید که سامسونگ برای خلقش تلاش بینظیری انجام داده. البته که این کمپانی کره ای نه تنها در این بخش بلکه توی قسمت پردازنده هم خوب عمل کرده و یه افتتاحیه برای تراشه ی جدیدش یعنی اگزینوس 1380 از طریق این محصول انجام داده. در خصوص دوربین ها هم باید بگیم که میتونید برای ثبت عکس های دلخواهتون به اون ها اعتماد کنید چرا که دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم سنسور 32 مگا پیکسلی داره که برای این منظور عالیه.

گوشی هایی که باید خرید

شیائومی 12X نسخه 128/8 گیگابایت  از بهترین گوشی هایی که باید خرید

شیائومی این روزا داره تمام سعی خودش رو میکنه که بازار رو با ارائه ی محصولات با کیفیت در قیمت های مختلف توی دست بگیره و مسلما کسی در ابتدای کار فکرش رو نمیکرد که این کمپانی چینی بتونه به یکی از غول های الکترونیکی در این روزها تبدیل بشه. 12 ایکس از شیائومی رو در اصل میشه یه ورژن خوش قیمت از نسخه ی 12 شیائومی دونست با این تفاوت که یه مقدار توی قسمت سخت افزار از اون ضعیف تر عمل میکنه، اما بگیم از مزایای اون که در زمینه ی صفحه نمایش یکی از بهترین ها در بین همتاهای خودش محسوب میشه و میشه گفت که شیائومی با توجه به قیمت تو این قسمت سنگ تموم گذاشته.

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.28 اینچ هست و رزولوشن اون فول اچ دی هست، کناره های این صفحه خم هستن و به این ترتیب میشه گفت که این پنل چیزی حدود 89 درصد از فضای روبرویی رو به خودش اختصاص داده. قلب تپنده ی این محصول یا همون پردازنده ی اون  تراشه اسنپدراگون 870 هست که میتونه قدرت لازم برای کارهای روزمره رو برای این گوشی فراهم کنه. در زمینه ی دوربین ها هم باید بگیم که این محصول کارکرد خوبی ارائه کرده و دارای یه دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و یه دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی هست که با این حساب میتونید انتظار عکس های جذابی رو ازش داشته باشید.

گوشی هایی که باید خرید

موتورولا Edge 30 نسخه 256/8 گیگابایت از گوشی هایی که باید خرید

نوبتی هم که باشه نوبت این محصول بینظیر و خارق العاده از کمپانی موتورولا هست که با صفحه نمایشگر جذابی که داره میتونه نظر هر خریداری رو به خودش جلب کنه چرا که شما با این محصول شاهد یه پنل امولد که دارای رزولوشن فول اچ دی هست خواهید بود که اندازه ی اون تقریبا چیزی حدود 6.5 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 144 هرتز هست و توانایی تشخیص یک میلیارد رنگ رو همراه با دقت بالا در نمایش اون ها داره و اندازه ی صفحه ی نمایشگر طوری هست که چیزی حدود 86 درصد از فضای روبرویی رو از آن خودش کرده.

کمپانی موتورولا توی این محصول جذاب و خوش قیمت خودش به عنوان پردازنده از یه تراشه ی اسنپدراگون 778 بهره گرفته که این روزها روی خیلی از گوشی های خوب موجود در بازار وجود داره مثل شیائومی 12 لایت، شیائومی 11 لایت، A73 و... که در همه ی اون ها ثابت کره که میتونه قدرت و عملکرد فوق العاده خوبی رو از خودش به نمایش بذاره. در خصوص دوربین هم در حد دو محصول قبلی هست این گوشی که خب در کل میشه گفت قابلیت خوبی رو از خودش توی ثبت عکس هایی با کیفیت نشون میده و دوربین اصلی اون دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون دارای سنسور 32 مگاپیکسلی هست.

گوشی هایی که باید خرید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی