|

قسمت هفتم برنامه ی همرفیق

همرفیق در مدار تکرار

هفتمین مهمان برنامه همرفیق مهران احمدی است. مهران احمدی، بازیگر کارگردان سینما و تلوزیون که با تقش بهبود در سریال پایتخت به محبوبیت…

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از برنامه ی گفت و گو محور همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی پنجشنبه دوم بهمن ماه در سامانه های روبیکا و نماوا منتشر شد. 

هفتمین مهمان این برنامه مهران احمدی است. مهران احمدی، بازیگر کارگردان سینما و تلوزیون که با تقش بهبود در سریال پایتخت به محبوبیت فراوانی رسید. مانند قسمت های قبلی همرفیق شهاب حسینی بعد از سلام و احوال پرسی ای کوتاه برنامه را شروع  و از مهران احمدی برای آمدن به روی صحنه دعوت می کند.

گپ و گفت های ابتدایی هم طبق معمول گذشته پیرامون مفاهیم رفیق، دوستی، رفاقت و حال روز این روز های رفاقت است که باز هم مطابق معمول گفت و گویی سرد و مصنوعی را سبب می شود. حرف هایی که فی البداهه سعی می کنند اندیشمندانه و عمیق و فلسفی باشند همگی محکوم به همین جذاب نبودن هستند. گفت و گوی دو غریبه که سعی می کنند درباره ی موضوعی این چنینی صحبت کنند هیچ گاه جذاب نبوده و نخواهد بود چه برای خودشان و چه برای کسانی آن را می شنوند.

مدت هاست در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام بریده ای از برنامه ها و گفت و گو ها و حتی سریال های مختلفی مانند دورهمی، خندوانه، ام شو و... منتشر و دست به دست می شود و تعداد بازدید های بالایی هم کسب می کند. اهالی فن بدون در نظر گرفتن سلیقه و خلق و خوی مخاطبان این روز های جامعه این را یک ابتذال می دانند. در حالی که این یک واقعیت محرز است که دیگر کسی حوصله ی صحبت های طولانی هیچ سلبریتی ای را ندارد و کاری که پیج های اینستاگرام می کنند دقیقا کاری است که سازندگان برنامه های نامبرده باید انجام می دادند و ندادند.

اگر مهران احمدی، هوتن شکیبا یا هر سلبریتی دیگری معنی رفاقت را در یک جمله یا یک دقیقه به شکلی تازه می تواند ارائه کند پس شنیده و دیده خواهد شد و این سوال و جواب می تواند در برنامه جایی داشته باشد ولی در غیر این صورت و زمانی که این تعریف قرار است که طولانی شود و نزدیک به تعریف من، راننده ی اتوبوس، عابر داخل خیابان، مهندس عمران، رفتگر محله، نماینده ی مجلس و... باشد پس محکوم است به جلب توجه نکردن و حوصله سر بر بودن.

این امری است که سال هاست سازندگان سریال های غربی به خصوص سیت کام ها رعایت می کنند. این که کار نهایی شان کمترین میزان ممکن از حشو و زوائد را داشته باشد. این جاست که زمان هر قسمت این سیت کام ها حدود بیست دقیقه است. مدت زمانی که برای سریال و برنامه سازان ایرانی فقط صرف سلام و احوال پرسی می شود!

در قسمت هفتم همرفیق آمدن همراه و رفیق مهران احمدی هم فقط کمی صحبت های آن ها را جذاب تر می کند. برزو نیک نژاد با آمدنش کمی یخ مهران احمدی را باز می کند و گفت گو برای مدت خیلی کوتاهی شنیدنی می شود‌. بعد از آن هم که دوباره وارد وادی اسپانسر برنامه می شویم و همان حرف ها و همان اتفاقات خسته کننده ی همیشگی...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها