|

مبتذل ترین فیلم از "صدف طاهریان" در ترکیه با بدنی عریان! +18

sadaf taherian shayanews

صدف طاهریان که چند سالی است از ایران به کلی مهاجرت کرده است فیلمی بسیار مبتذل از خود در ترکیه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

صدف طاهریان از بازیگران ایرانی بود که چن سالی است به طور کلی از کشور مهاجرت کرده و رفته است. طاهریان بازیگر خیلی معروفی در سینمای ایران نبود اما با مهاجرت و کشف حجاب و لباسش بسیار معروف شد.

به گزارش «شایانیوز» صدف طاهریان از فعالان شبکه های اجتماعی و اینستاگرام است که بیش از 3 میلیون فالور نیز دنبال کننده وی هستند. خانم بازیگر پس از خروج از ایران به سراغ مدلینگی در صنعت لباس زیر زنانه و ژست های اروپایی رفت به همین دلیل کاملا عریان شد و تازه از آن جا به بعد سوژه داغ اخبار شد. صدف طاهریان فیلمی بسیار منشوری از خود در کنار دریا منتشر کرد.

صدف طاهریان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود که پس از انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی دست به  کارهای عجیبی زد. او عکس بی حجاب خود را در ایام محرم در اینستاگرام منتشر کرد. پس از آن اخباری مبنی بر هک شدن گوشی او منتشر شد؛ اما او روی موج تکذیب اخبار بی حجابی  سوار نشد و پاسخی قطعی به این اتفاق داد. او گفت این عکس ها را خودش و با اختیار و عقل منتشر کرده ؛ این جواب خبری قطعی از کشف حجاب وی در فضای مجازی بود! چندی بعد با خروج از ایران جنجال دیگری به پا کرد و عکس های بی پرده تری را منتشر کرد.

sadaftaheriann_1629558576_1

پیشنهاد شرم آور

صدف طاهریان می گوید زمانی که در ایران بود هر کجا که برای کار می رفتم به من یشنهاد های شرم آور می دادند و من از این موضوع بسیار خسته بودم و اعتماد به نفسم کم شده بود. طاهریان از بازیگرانی بود که پس از مهاجرت به فاسد ترین راه ممکن رفت و با استفاده از بدن خود به شهرت رسید. اما سوال ایاست که خانم بازیگر اگر در کشور از پیشنهاد های غیر اخلاقی ناراحت و خسته بودند، حالا در آن ور اب ها با این وضع حالشان بهتر است و کسی بهشون پیشنهاد غیر اخلاقی نمی دهد؟ بنظر می رسد این تنها بهانه ای بود برای خروج و بی بند و باری!

sadaftaheriann_1621321176

بیوگرافی صدف طاهریان:

صدف طاهریان متولد 30 تیر 1367 در تهران ، بازیگر ، مدل و مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه تهران می باشد که از بازیگری در تلویزیون ایران شروع کرد و در 27 سالگی به ترکیه رفت و وارد مدلینگ شد. در سال 1391 با فیلم «هیچ‌ کجا هیچ ‌کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی کنار چهره هایی چون رضا کیانیان و مهناز افشار در نقش فرعی بازی در سینما را تجربه کرد.

sadaftaherian-b-photokade-3

واکنش نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی می گوید؛ ایشان را اصلا بازیگر نمی دانم فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم نداشت ، ما نباید یک آدم بی مغز را الکی بزرگ کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها