|

رابطه "نامشروع" با زن شوهردار در فیلم ایرانی؛ برای اولین بار! +فیلم

hamid farrokhnezhad shayanews

در یکی از سکانس های فیلم «دختر شیطان» حرکاتی انجام می شود که بسیار مورد توجه و تعجب کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

دختر شیطان  فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی قربان محمدپور می باشد. این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است، سونو نیگام و آرجیت سینگ خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده‌است.

به گزارش «شایانیوز» یکی از سکانس های عجیب فیلم سینمایی دختر شیطان کاربران بسیاری را به واکنش وا داشت خیلی ها اعلام کردند این فیلم به دور از اعتقادات ایرانی اسلامی است و با وجود اینکه فیلم پیام خوبی داشت این صحنه ها را زننده دانستند. در سکانسی از این فیلم حمید فرخ نژاد قصد رابطه نامتعارف با زن شوهر دار را دارد که دختر شیطان نیز مانع او می شود.

بیوگرافی حمید فرخ نژاد:

حمید فرخ‌نژاد زاده ۲۸ فروردین ۱۳۴٨ هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل آبادان است. وی تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی‌اش بود، درخشید و آغاز درخشش او در سینما به حساب می‌آید.

حمید فرخ نژا و پیمان معادی حمید فرخ نژا و پیمان معادی

حواشی فرخ نژاد

او در مهر سال ۱۳۹۷ در مصاحبه‌ای دو تابعیتی بودنش را تأیید کرد و گفت «در حال حاضر همسر و پسرش در آمریکا زندگی می‌کنند.». او در پاسخ دربارهٔ دستمزد ۴۸۰ میلیونی‌اش برای بازی در فیلم استرداد گفت: من در ده هزار دلاری که هر ماه برای خانواده‌ام به آمریکا می‌فرستم مانده‌ام و می‌خواهم ۸۰ میلیون ایرانی نباشند اگر خم به چشم فرزندم بیاید! ۸۰ میلیون ایرانی برایم مهم نیستند. این مصاحبه واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فسادازسرو روی سینمای ایران می‌ریزد خدابه فریادقشرجوان جامعه برسد مسئولین خوش قول دولت سیزدهم دست بکارشویدوجامعه سینماراازفسادپاک کنید🙏🎋🕊️🎋🇮🇷😷😭🙏💚

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها