|

اعتراف مهناز افشار به اعتیادش؛ خانم افشار همه چیز را امتحان کرده!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ایرانی در توئیت شبنم طلوعی اعتراف کرد که قبلا اعتیاد داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که در حال حاظر فعالیتی جز اینستا گردی ندارد. افشار خیلی وقت است که بازیگری را کنار گذاشته و خانه نشین شده است.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار از همسرش طلاق گرفته و مدت زیادی است که در ترکیه به صورت مجردی زندگی می کند. دو سال پیش شبنم طلوعی (بازیگر ایرانی ساکن در فرانسه) توئیتی را منتشر کرد که در آن به مساله ترک سیگارش پرداخته بود و از سیر تا پیاز این ماجرا را شرح داده بود.

بعد از این اقدام شبنم طلوعی، مهناز افشار بازیگر معروف و شناخته شده توئیت او را ریپلای کرد و از اعتیادش به سیگار پرده برداشت و ماجرای چگونگی ترک سیگار خودش قبل از مهاجرتش را منتشر کرد.

مهناز افشار

مهناز افشار متولد سال 1356 و خرداد ماهی می باشد. او در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته تدوین و بازیگری تحصیل کرده است. افشار در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و در اوایل دوران تحصیلش، خانواده مخالف بازیگر شدن او بودند. خانم بازیگر حرفه بازیگری و فن بیان را زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخته است.

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده است. دو برادر بزرگتر از خودش دارد و تک دختر است، در دوران کودکی بسیار شوخ و بازیگوش بوده در حدی که یک بار وقتی که در دوره دبستان درس می خوانده برای 2 روز از مدرسه اخراج شده است. 

مهناز افشار یکی از گرانترین بازیگران زن سینمای داخلی بود، او در دهه 80 و 90 به عنوان بهترین و محبوب ترین بازیگر زن سینمای ایران شناخته می شد.

مهناز افشار

مهناز افشار مهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاهمین کم بود توسینمای ایران ک فقط رابطه جنس مخالف باهم رو واضحتر ب رخ بکشن واقعا متاسفم واسه بازیگروا وکارگردانان سینمای ایران ب کجا داریم میریم مااخه 🥲🥲🥲🥲

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها