|

گشت و گذار "بهنوش طباطبایی" در "روزهای مجردی" با این پسر !+عکس

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طیباطبایی تصویری زیبا از خود با حس و حالی خوب در طبیعت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهنوش طباطبایی هنرمندی خوش انرژی و جذاب است که فعلا در روزهای مجردی اش می گذراند. طباطبایی از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است و در اینستاگرامش نزدیک به 9 میلیون دنبال کننده دارد. ناگفته نماند محبوب دل فالوور هایش نیز هست.

به گزارش «شایانیوز» بهنوش طباطبایی علاقه زیای به طبیعت و ورزش کردن دارد به همین دلیل عکس و فیلم های زیادی از او در پارک ها و فضاهای باز و زیبا می بینیم. خانم بازیگر دارای چهره ای جذاب و سفید رو است که اغلب هم آرایش های زیاد ندارد. این طور که معلوم است وی روزهای خوشی را می گذراند، به تازگی هم با انتشار تصویری زیبا از خود همراه با یک بچه در میان اسب ها نوشت: صفا بر قلبهایتان باد

 بهنوش طباطبایی

ازدواج و طلاق

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.
به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

اما برخی مخاطبان به اظهارنظر «بهنوش طباطبایی» هم واکنش نشان دادند که چطور می شود به هنگام ازدواج و در برابر دوربین های تلویزیونی با روی باز به صراحت درباره ازدواج و دلایل آن سخن گفت اما درباره شایعه طلاق نه تنها درست به مخاطبان خود توضیح نمی دهد بلکه پاسخگوی به آن را «سرک کشیدن به زندگی خصوصی» تلقی می کند. باور این دسته از مخاطبان آن بود اگر قائل شدن حرمت برای زندگی خصوصی را به عنوان یک اصل بپذیریم طباطبایی درباره ازدواج خود که آن هم خصوصی است نباید خبری را در اختیار مخاطبان خود قرار می داد.

چند ماهی می شود که مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با رعنا ازادی ور بازیگر نقش سمیرا در سریال «زخم کاری» ازدواج کرده است.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی
مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ترگل ارسالی در

    مهدی چقدرم پاکدله. هر روز با یکی به سر می بره!

  • شهلا ارسالی در

    مهدی پاکدله اگه شعور باشه میفهمی هر روز بایکی نیس محرمشه زنشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها