|

"بریتنی اسپیرز" و "سام اصغری" بعد از پنج سال رابطه نامزد کردند!

sam asghari shayanews

سام اصغری مربی بدنساز ایرانی و بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی به صورت رسمی نامزدی‌شان را اعلام کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بریتنی جین اسپیرز خواننده و بازیگر آمریکایی است در سراسر دنیا دارای محبوبیت خاصی است. سام اصغری نیز مدل و مربی ایرانی مقیم آمریکا می باشد که مدت زیادی است که با بریتنی روابطی عاشقانه دارند.

به گزارش «شایانیوز» این دو سلبریتی گاهی با انتشار تصاویر دونفره خود علاقه شان به هم را نشان می دادند اما پدر بریتنی همیشه مخالف روابط این دو بوده و به گفته خود اعتمادی هم به مردان ایرانی نداشته است. از آن طرف هم تمام اموال بریتنی به دلیل مشکلی که داشته به دست پدرش بوده است. اما به تازگی سام اصغری با انتشار تصویری خبر نامزدی اش را با بریتنی اسپیرز داد. او در این تصویر حلقه الماس دارش را به تصویر کشیده است.

Untitled

بیوگرافی سام اصغری: 

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان است.

samasghari_1628392446

بیوگرافی بریتنی اسپیرز:

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

samasghari_1629928136

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها