|

"خانم مجری" بعد از طلاق حجابش ریزش کرد؛ از ترس شوهرم بود! +عکس

elham safavizadeh shayanews

الهام صفوی زاد مجری با سابقه و چادری تلویزیون صحبت هایی در مور تغییر حجابش داشت.

لینک کوتاه کپی شد

الهام صفوی زاده مجری خانم صدا سیما می باشد که پس چند سال دیدن او با چادر به یکباره تصاویری با حجابی شل شده و بدون چادرش منتشر شد.صفوی زاده درباره تغییر نوع پوشش توضیحاتی داد.

به گزارش «شایانیوز» خانم مجری با سابقه علت چادر سر کردن و ظاهر خود را همسرش می داند و می گوید در خانواده همسرش هه خانم ها با چادر و پوشیه هستند و او هم مجبور به انجام چنین کارهایی نیز شده است. سرانجام پس از طلاقشان او با نوع حجابی که خودش دوست داشته ظاهر شده اما همچنان همسر سابقش از او در خواست کرده تا در مکان هایی که خانواده اش هستند چادر سر کند.

الهام صفوی زاده

الهام صفوی زاده این روز ها با ظاهری دیگر دیده می شود که ابتدا بسیار کاربران را متعجب کرد.تاکنون در ایران خانم های بازیگر و مجری زیادی کشف حجاب کرده اند یا پس از مدتی حجابشان ریزش داشته است که بنظر می رسد این راه و روش کم کم دارد به مد و نوعی مسابقه تبدیل می شود و اگر خانم باشی و معروف، و این کار ها را نکنی از بقیه عقب می مانی!

الهام صفوی زاده

بیوگرافی الهام صفوی زاده:

الهام صفوی‌زاده، متولد ۴ تیر ۱۳۴۹ در اصفهان، مجری برنامه‌های صدا و سیمای ایران است. او متاهل است و یک دختر به نام کیانا دارد. وی در رشته اقتصاد نظری تحصیل کرده‌است وفرزند دوم (آخر) خانواده است. خانم مجری همچنین عضو تیم فوتسال هنرمندان نیز می‌باشد.

مادرش مهین تاج نیا مجری برنامه خبری ساعت ۱۴ رادیو بود. هم چنین مادر بزرگ او نیز گوینده رادیو بود، همسر سابق او امیر افشار مجری و گوینده رادیو تلویزیون ایران در شبکه یک در سالهای دهه ۱۳۷۰ و ابتدای دهه ۱۳۸۰ بود. او دبیر کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس می باشد.

الهام صفوی زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها