|

رقابت "بهاره کیان افشار با هانده" در لیست زیبا ترین زنان مسلمان!

bahareh kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار به عنوان یکی از زیباترین زنان مسلمان در لیست FillGap انتخاب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره کیان افشار بازیگر محبوب و خوشگل ایرانی است. وی تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته اما با بازی در سریال تاریخی «کلاه پهلوی» بسیار دیده و شناخته شد. 

به گزارش «شایانیوز» بهاره کیان افشار چهره ای ناز و زیبا دارد و این گونه که به نظر می رسد نچرال و طبیعی هم هست. او از بازیگران محبوب در بین خانم های ایرانی محسوب می شود که غالبا هم حاشیه ای ندارد. مدتی قبل بهاره کیان افشار به عنوان یکی از زیبا ترین زنان مسلمان جهان انتخاب شد. سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های این چنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

بهاره کیان افشار

سایت FillGap هانده ارچل بازیگر شناخته شده ترکیه را به عنوان رتبه نخست در فهرست زیباترین زنان مسلمان برگزیده است.

نام جی جی حدید مدل مشهور در کلاس جهانی که از پدری فلسطینی -مریکایی و مادری هلندی تبار است هم در این لیست به چشم می خورد.

از دیگر افراد منتخب این سایت می توان به مریم اوزرلی که با نقش خرم سلطان برای ایرانی ها آشناست و بازیگر دیگر ترکیه به نام فاهریه اوجن اشاره کرد.

هانده و جی جی و مریم

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Maede ارسالی در

    شوخی میکنید دیگه هانده کجا بهاره کجا ؟!خداییش هانده خیلی خوشگله درکش اصن برام سخته این دوتا دارن با هم رقابت میکنن اما خو فن های هانده زیادن هانده جلو می‌زنه💔🥺🫀

  • عرفان ارسالی در

    بهاره کیان افشار خب قطعا از هانده ارچل خوشگلتره ولی به نظرم زیباترین بازیگر مسلمان جهان سحرقریشی هست و خیلی هم پرطرفدار داره
    تو بازیگران مرد هم حسین یاری خیلی خوشگل و خوش تیپه

  • آیلین جیرسرایی ارسالی در

    بهاره کیان افشار خیلی خیلی خیلی دختر خوشگل وزیبا است
    من خیلی خیلی خیلی دوستش دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها