|

تغییر سبک زندگی بیرانوند در بلژیک؛ بینی عمل کرده و کشف حجاب همسرش

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند دروازه بان خوب تیم ملی که با توجه به تصاویرش پس از رفتن به بلژیک، تغییر سبک جالبی در زندگی اش داده است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند دروازه بان محبوب و درجه یک پرسپولیسی است که در حال حاظر تنها در تیم ملی ایران بازی می کند. بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا بازی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» علیرضا بیرانوند ابتدا در نفت تهران بازی می کرد. او به عنوان مرد سال فوتبال ایران شناخته شد و برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد. این فوتبالیست مطرح با گرفتن توپ رونالدو در پنالتی های جام جهانی توانست به محبوبیتی شگفت انگیز دست پیدا کند و راه صد ساله را به یک باره پیش رفت.

بیرانوند از بازیکنانی است که خیلی زود و در سن پایین ازدواج کرد و یکی از دلایل موفقیتش را هم ازدواج زود هنگام می داند. او در حال حاظر متاهل است و دو فرزند نیز دارد. وی پس از رفتن از ایران به بلژیک به یکباره با انتشار تصاویرش با خانواده در اینستاگرام نشان داد که تغییر سبک جالبی در روند زندگی اش داده است.

علیرضا+بیرانوند

علیرضا+بیرانوند (1)

همسر+علیرضا+بیرانوند

228217691_1681447495578017_6770578901525964951_n

بیوگرافی عیرضا بیرانوند:

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است. علیرضا بیرانوند در خرم آباد بدنیا آمد.  بیرانوند دروازه بان است. او سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

Untitled

وضعیت مالی پایین خانواده

در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. او در 15 سالگی با قرض گرفتن پول به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره 1 را به تن میکند.
علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان نموده است که وضعیت خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال 86 وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با اتوبوس به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

علیرضا+بیرانوند (3)

علیرضا+بیرانوند (2)

علیرضا+بیرانوند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • راحیل ارسالی در

    تازه به دوران رسیده

  • ناشناس ارسالی در

    تازه به دوران رسیده عقده ای

  • حمید ارسالی در

    جناب‌بیرانوند‌گذشته‌ی‌خودرا‌فراموش‌کرده‌که‌موقعی‌که‌از‌لرستان‌‌برای
    یافتن‌کار‌به‌تهران‌آمده‌بود‌چگونه‌بود‌دنبال‌کارگری‌می‌رفت‌ولاکن‌دست‌
    تقدیر‌‌روزگار‌سرنوشت‌اورا‌تغیر‌داد‌ووارد‌فوتبال‌شد‌واین‌توسط‌‌خدا‌وند‌انجام‌گرفت‌‌حالا‌ببین‌‌با‌این‌وضعیت‌که‌در‌خارج‌از‌کشور‌‌به‌سر‌می‌برد‌خدا‌را‌فراموش‌کرده‌وبا‌کشف‌حجاب‌خانمش‌به‌خود‌می‌بالد‌خیال‌کرده‌به‌همین‌
    خواهد‌ماند‌این‌هم‌یک‌آزمایش‌الهی‌است‌که‌متاسفانه‌ایشان‌آنرا‌فراموش‌کرده‌است‌لرباشی‌اما‌اصالت‌خودرا‌فراموش‌کنی‌جای‌سوال‌است
    اینها‌الگوهای‌این‌کشورند‌که‌فقط‌دنبال‌پول‌می‌گردند‌‌امثال‌ایشان‌در‌فوتبال‌کشور‌کم‌نیست؟؟؟!

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ولش کنید اونم زندگی شخصی داره

  • احمد ارسالی در

    خب به کسی چه مربوط....لیاقت وشایستگی خودش بوده ...‌ازراه خلاف که نبوده .....حالاهم دارندگیه وبرازندگیه

    • baharehanahita ارسالی در

      دقیقا صد در صد موافقم زن گنده مهدی قائدی که بهتره شوکر مامی پسر کوچک شده ) خوش به حالش بلژیک هست موزه تن تن سری بزن اصلا اسمش نشتیده خوش شاتس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها