|

خوشگل تر شدن "متین ستوده" بعد از ازدواج با مرد چشم رنگی! +عکس

Matin sotudeh Shayanews

متین ستوده تصویری آتلیه ای از خود منتشر کر که مشخص است قدیمی است اما با آرایش غلیظی که انم بزیگر دارد چهره اش بسیار زیبا تر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که اغلب در تلویزیون بازی دارد تا سینما. او به تازگی در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» ایفای نقش دارد.

به گزارش «شایانیوز» متین ستوده متاهل است و اخیرا با شخصی به نام علی زندی ازدواج کرده است. همسر خانم بازیگر صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران می باشد. متین ستوده در کل چهره ای ساده دارد اما با آرایش های غلیظی که انجام می دهد کاملا تغییر می کند. او در کل دارای چهره ای دلنشین و ظریف است. در ادامه تصویری جدید از متین ستوده مشاهده می کنید که در اینستاگرامش منتشر کرده است.

متین ستوده

ستوده در کپشن پستش نوشت:

یه روزی میاد که دوباره از ته دل بخندیم؟؟؟؟!!!!

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است. متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود.

متین ستوده در کنار مادرش
متین ستوده در کنار مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها